Instalaci do ráfku provádějte s Tubolitem nafouknutým na 0,2-0,5 baru. Nafouknutí na tuto hodnotu proveďte mimo ráfek a dbejte na to, aby ventilek směřoval dovnítř, abych nedocházelo k zbytečnému namáhaní materiálu.
Lehčí a odolnější díky použití inovativního materiálu.
Dvakrát odolnější proti propíchnutí v testu jehlou pod tlakem.
Může být jednoduše zalepeno náplastmi Tubolito.
Může být použito v pláštích, ve kterých je tmel.
Drží vzduch stejně jako klasická duše.
O něco lepší odolnost v testu proti procvaknutí v porovnání s klasickou duší.
S-TUBO má oproti klasickému TUBO-MTB vyšroubovatelný ventilek a tenčí stěnu pro lepší skladnost jako náhradní duše. Jednoduše se tak vejde do každé kapsy. Váha se zastavila na 45g u 29 palcové varianty a odolnost je přesto na úrovni klasické duše.
Tubolito lze použít s prodlužovacími ventilky.
Tubolito MTB lze použít pouze s kotoučovými brzdami. Tubolito Road lze na silnici použít s ráfkovými i kotoučovými brzdami. Tubolito Road prošlo testem DIN4210 (15 minut brždění s 10x10 sec přerušením) na hliníkových i karbonových ráfcích.
V testu kdy se nepřetržitě brzdí dokud nedojde k defektu neztratilo Tubolito explozivně tlak jako klasická duše, ale došlo k pomalému defektu.
Valivý odpor Tubolita MTB je o 4,6W nižší při rychlosti 28,8 km/h než u klasické duše.
Valivý odpor Tubolita Road je o 2,3W nižší při rychlosti 28,8 km/h než u klasické duše.
Maximální a minimální tlak se řídí podle limitu použitého pláště.
Instalaci provádějte s Tubolitem nafouknutým na 0,5 baru. Při nafouknutí na tuto hodnotu dbejte na to, aby ventilek směřoval do vnítřní části kruhu.
Tubolito může být použíto na jiných kolech, pokud mají stejný diametr a šiřku.
Tubolito může být dočasně nafoukáno CO2, ale doporučuje se jej po dojetí neprodleně vypustit a nafouknout klasickým vzduchem.