Nesedí? - Nevadí!
Velmi nám záleží na Vaší spokojenosti a důvěry k nám si vážíme, proto jsme zdarma zavedli další nadstandardní službu pro naše registrované zákazníky, která usnadní případnou výměnu nepoužitého zboží v prodloužené 30 denní lhůtě. Při výměně zboží nebudete mít žádné starosti se zbytečným chozením na poštu. My se o vše postaráme, kurýr si balíček u Vás doma vyzvedne a dopraví k nám a to zcela zdarma. Nákupem u nás nic neriskujete. Podrobnosti o službě NESEDÍ? NEVADÍ! zde.
Výměna zakoupeného zboží
Stalo se, že jste si objednali a přišlo Vám zboží, které není úplně podle Vašich představ, zvolili jste špatnou velikost, nebo s ním nejste spokojeni. Velmi nás to mrzí, a věřte, že jsme udělali maximum, aby jste byli s nákupem spokojeni. Maximum uděláme i v případě výměny a proto jsme pro naše registrované zákazníky zavedli novou nadstandardní službu, která usnadní případnou výměnu nepoužitého zboží v prodloužené 30 denní lhůtě a navíc nebudete mít žádné starosti s posíláním, vypisováním štítků a zbytečným chozením na poštu. My se o vše postaráme, kurýr si balíček vyzvedne u Vás doma, nalepí štítek a dopraví k nám. Jediné co musíte udělat je, že nám dáte vědět a domluvíte se s námi na podrobnostech vyzvednutí. Jako naši registrovaní zákazníci máte tuto službu zcela ZDARMA, platíte pouze poštovné 99 Kč, popřípadě dobírku 39 Kč, od nás k Vám.
V případě, že potřebujete poradit s výběrem zboží, správné velikosti, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poradíme na tel. 733 610 240 nebo na info@nevix.cz
Podmínky výměny zboží
- zboží nesmí byt použito
- zboží musí být kompletní včetně příslušenství, návodu atd.
- !!! POZOR NA DOMÁCÍ MAZLÍČKY !!!
- zboží nesmí být poškozeno, včetně krabice nebo originálního obalu. Bohužel se zničeným, roztrženým pytlíkem nebo obalem nemůžeme Vaše zboží vyměnit.
- společně se zbožím prosím zašlete doklad, fakturu, záruční list
Jak při výměně nebo vrácení zboží v zákonné lhůtě postupovat
- vyplňte formulář výměny zboží
- zboží společně s fakturou a formulářem výměny/vrácení zabalte do úhledného balíčku a nadepište zpáteční adresou provozovny:
Nevix cyklosport
Golovinova 1340
43201 Kadaň - kontaktujte nás na tel. 733 610 240 nebo na info@nevix.cz, my objednáme svoz balíčku na Vaší adresu
- pokud budete chtít zvolit jiný postup, stačí se jen s námi domluvit. Jsme schopni Vám zaslat štítek pro PPL, poté balíček můžete odevzdat na jakémkoliv PPL ParcelShopu. Pokud dáváte přednost spíše Zásilkovně, není problém, i pro tuto volbu máme řešení. Stačí nás kontaktovat a my Vám zašleme jedinečný kód, který nahlásíte obsluze na výdejním místě, a ta vytiskne štítek pro vrácení. POZOR NELZE VRACET BALÍČKY DO Z-BOXU!!!
O zbytek se postaráme my. :-)
Jak postupovat při reklamaci
Vyplňte reklamační protokol a zboží pošlete na adresu:
Nevix cyklosport
Golovinova 1340
43201 Kadaň
Budeme rádi, když nám dáte předem vědět telefonicky, že zboží vracíte, měníte nebo reklamujete.
Děkujeme.