Nesedí? - Nevadí!
Velmi nám záleží na Vaší spokojenosti a důvěry k nám si vážíme, proto jsme zdarma zavedli další nadstandardní službu pro naše registrované zákazníky, která usnadní případnou výměnu nepoužitého zboží v prodloužené 30 denní lhůtě. Při výměně zboží nebudete mít žádné starosti se zbytečným chozením na poštu. My se o vše postaráme, kurýr si balíček u Vás doma vyzvedne a dopraví k nám a to zcela zdarma. Nákupem u nás nic neriskujete. Podrobnosti o službě NESEDÍ? NEVADÍ! zde.
Výměna zakoupeného zboží
Stalo se, že jste si objednali a přišlo Vám zboží, které není úplně podle Vašich představ, zvolili jste špatnou velikost, nebo s ním nejste spokojeni. Velmi nás to mrzí, a věřte, že jsme udělali maximum, aby jste byli s nákupem spokojeni. Maximum uděláme i v případě výměny a proto jsme pro naše registrované zákazníky zavedli novou nadstandardní službu, která usnadní případnou výměnu nepoužitého zboží v prodloužené 30 denní lhůtě a navíc nebudete mít žádné starosti s posíláním, vypisováním štítků a zbytečným chozením na poštu. My se o vše postaráme, kurýr si balíček vyzvedne u Vás doma, nalepí štítek a dopraví k nám. Jediné co musíte udělat je, že nám dáte vědět a domluvíte se s námi na podrobnostech vyzvednutí. Jako naši registrovaní zákazníci máte tuto službu zcela ZDARMA, platíte pouze poštovné 119 Kč od nás k Vám.
V případě, že potřebujete poradit s výběrem zboží, správné velikosti, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poradíme na tel. 733 610 240 nebo na info@nevix.cz
Podmínky výměny zboží
- zboží nesmí byt použito
- zboží musí být kompletní včetně příslušenství, návodu atd.
- zboží nesmí být poškozeno, včetně krabice nebo originálního obalu. Bohužel se zničeným, roztrženým pytlíkem nebo obalem nemůžeme Vaše zboží vyměnit.
- společně se zbožím prosím zašlete doklad, fakturu, záruční list
Jak při výměně zboží postupovat
- vyplňte formulář výměny zboží
- zboží společně s fakturou a formulářem výměny zabalte do úhledného balíčku
- kontaktujte nás na tel. 733 610 240 nebo na info@nevix.cz, domluvte si termín vyzvednutí balíčku kurýrem
- ve smluvený termín kurýr u Vás balíček vyzvedene
O zbytek se postaráme my.
Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží v zákonné lhůtě.
Vyplňte reklamační protokol a zboží pošlete na adresu:
Nevix cyklosport
Golovinova 1340
43201 Kadaň
Budeme rádi, když nám dáte předem vědět telefonicky, že zboží vracíte.