Vážení zákazníci, během jarních prázdnin ( 27.02. - 05.03.2023 ) bude zimní servis mimo provoz !  Proto prosím přineste svou zimní výbavu na servis s předstihem, aby jste si užili prázdniny na svahu s perfektně nabroušenými a navoskovanými lyžemi.  Děkujeme za pochopení.

Nesedí? - Nevadí!

Nesedí-Nevadí !! Velmi nám záleží na Vaší spokojenosti a důvěry k nám si vážíme, proto jsme zdarma zavedli další nadstandardní službu pro naše registrované zákazníky, která usnadní případnou výměnu nepoužitého zboží v prodloužené 30 denní lhůtě. Při výměně zboží nebudete mít žádné starosti se zbytečným chozením na poštu. My se o vše postaráme, kurýr si balíček u Vás doma vyzvedne a dopraví k nám a to zcela zdarma. Nákupem u nás nic neriskujete. Podrobnosti o službě NESEDÍ? NEVADÍ! zde.

 

Výměna zakoupeného zboží

Stalo se, že jste si objednali a přišlo Vám zboží, které není úplně podle Vašich představ, zvolili jste špatnou velikost, nebo s ním nejste spokojeni. Velmi nás to mrzí, a věřte, že jsme udělali maximum, aby jste byli s nákupem spokojeni. Maximum uděláme i v případě výměny a proto jsme pro naše registrované zákazníky zavedli novou nadstandardní službu, která usnadní případnou výměnu nepoužitého zboží v prodloužené 30 denní lhůtě a navíc nebudete mít žádné starosti s posíláním, vypisováním štítků a zbytečným chozením na poštu. My se o vše postaráme, kurýr si balíček vyzvedne u Vás doma, nalepí štítek a dopraví k nám. Jediné co musíte udělat je, že nám dáte vědět a domluvíte se s námi na podrobnostech vyzvednutí. Jako naši registrovaní zákazníci máte tuto službu zcela ZDARMA, platíte pouze poštovné 99 Kč, popřípadě dobírku 39 Kč, od nás k Vám.

 

V případě, že potřebujete poradit s výběrem zboží, správné velikosti, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poradíme na tel. 733 610 240 nebo na info@nevix.cz

 

Podmínky výměny zboží

  • zboží nesmí byt použito
  • zboží musí být kompletní včetně příslušenství, návodu atd.
  • !!! POZOR NA DOMÁCÍ MAZLÍČKY !!!
  • zboží nesmí být poškozeno, včetně krabice nebo originálního obalu. Bohužel se zničeným, roztrženým pytlíkem nebo obalem nemůžeme Vaše zboží vyměnit.
  • společně se zbožím prosím zašlete doklad, fakturu, záruční list

 

Jak při výměně nebo vrácení zboží v zákonné lhůtě postupovat

  • ​vyplňte formulář výměny zboží
  • zboží společně s fakturo​u a formulářem výměny/vrácení zabalte do úhledného balíčku a nadepište zpáteční adresou provozovny:

    Nevix cyklosport
    Golovinova 1340
    43201 Kadaň

  • kontaktujte nás na tel. 733 610 240 nebo na info@nevix.cz, my objednáme svoz balíčku na Vaší adresu
  • pokud budete chtít zvolit jiný postup, stačí se jen s námi domluvit. Jsme schopni Vám zaslat štítek pro PPL, poté balíček můžete odevzdat na jakémkoliv PPL ParcelShopu. Pokud dáváte přednost spíše Zásilkovně, není problém, i pro tuto volbu máme řešení. Stačí nás kontaktovat a my Vám zašleme jedinečný kód, který nahlásíte obsluze na výdejním místě, a ta vytiskne štítek pro vrácení. POZOR NELZE VRACET BALÍČKY DO Z-BOXU!!!

 

       O zbytek se postaráme my. :-)

 

Jak postupovat při reklamaci

Vyplňte reklamační protokol a zboží pošlete na adresu:

 

Nevix cyklosport
Golovinova 1340
43201 Kadaň

 

 

Budeme rádi, když nám dáte předem vědět telefonicky, že zboží vracíte, měníte nebo reklamujete.

Děkujeme.

 

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies