Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
XR Full Carbon 100mm travel Pressfit, Boost, Metric, Thru Axle
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
Fox Rythm 32 Float 3 Pos /remote boost, 100mm travel (29''), 44mm rake
Tlumič
FOX FLOAT DPS, Perf-Series Remote up, Evol LV, 210x50 (Std/Std)
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
Sram LEVEL T 2 pistons
Přední brzda
Centerline Rounded 180mm/160mm front/rear (29")
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
Lapierre by Fastace DF813 , BOOST 15x110, 32H
Pláště
Maxxis Rekon Race EXO TR 29x2.35
Kola
Mavic XC 425 29'' 32T
Pohon
Řazení
Sram SX Eagle 12spd
Přehazovačka
Sram GX Lunar 12s
Kliky
Sram SX Eagle boost 148 Dub 12s 32T 170mm (S) / 175mm (M/L/XL)
Kazeta
Sram PG1210 Eagle 11-50T 12 spd
Řetěz
SRAM SX Eagle 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre "Fit" grips, M: small size, L/XL: large size
Řídítka
Lapierre alloy 6061 Top flat, Width: 720mm, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
"FSA Integrated 1.5ZS IS-2 /42/ACB hidden set "
Pedály
FPD NW-91K steel cage
Sedlo
Fizik Taiga Black
Představec
Lapierre alloy, 7°, L: 60mm (S/M) / 70mm (L/XL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...