Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Spicy Full carbon Ultimate 170mm travel (29'), pressfit, boost, metric, thru axle
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
Fox 38 Float Performance boost 15x110 170mm (29") 44mm offset
Tlumič
Fox DHX Performance 2-position Adjust lever Trunnion 205x62,5 spring rate: 350(S) 400(M) 450(L) 500(XL)
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
SRAM Code R Diffusion Black 4 pistons
Přední brzda
SRAM Centerline Rounded 200mm Center Lock (Front & Rear)
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
Lapierre DF813, 2 Sealed Bearing , boost 15x110, 32H
Pláště
Front: Maxxis Assegai 3C Maxxterra, EXO TR, 29x2.50WT, 60TPI, TR / Rear: Maxxis Minion DHR II, EXO TR, 29x2.40WT, 60TPI, TR
Kola
Mavic EX630 32H, tubeless ready, 30-622
Pohon
Řazení
Sram NX Eagle Matchmaker 12spd
Přehazovačka
Sram Gx Lunar Eagle 12spd
Kliky
SRAM Descendant 7K alloy Eagle boost 148 Dub 12s 32T 165mm (S) / 170mm (M/L) / 175mm (XL)
Kazeta
SRAM PG1210 Eagle 11-50T 12s
Řetěz
SRAM SX Eagle 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 760mm, Rise: 15mm (S/M), Width: 780mm, Rise: 30mm (L/XL), Ø: 31.8mm
Hlavové složení
FSA Orbit Zero Stack
Pedály
NW-91K
Sedlo
Lapierre AM Saddle
Představec
Lapierre alloy CNC, 0°, L: 35mm (S) 40mm (M) 45mm (L/XL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...