Základní výbava, která bude perfektně stačit, pokud nemáte na kolo velké nároky a neplánujete podnikat delší cesty nebo výlety. S občasnou údržbou bude krásně jezdit a doveze vás po okolí všude, kam budete potřebovat.
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Shaper 700c Supreme 4 Alloy V-Brake
Geometrie
Unisex
Odpružení
Vidlice
Shaper 700c Alloy V-Brake
Brzdy
Typ brzd
Ráfkové brzdy (véčka)
Brzdové páky
Alonga V-Brake
Kola
Velikost kol
700C
Přední náboj
Shimano TX500
Pláště
Schwalbe Delta Cruiser 700x35c 622–37
Kola
Lapierre DW 32H 622-21c
Pohon
Řazení
Shimano Altus STEF50 7s
Přehazovačka
Shimano Altus M310 7s
Přesmykač
Shimano Tourney FDTY710
Kliky
Shimano TY301 48x38x28T 170mm (Xs/S) 175mm (M/L/XL)
Kazeta
Shimano HG200 12-32T 7s
Řetěz
S50 1/2"x 3/32" 7s
Ostatní komponenty
Gripy
Ergonomic 125mm
Řídítka
XLC Alloy 6061 W: 640mm R: 15mm Ø: 31.8mm
Hlavové složení
FSA NO.10 Semi-Integrated
Pedály
Xerama SP-822N
Sedlo
Selle Royal Shadow
Představec
XLC Alloy Ø: 31.8mm L: 90mm R:17°
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...