Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance Line CX Gen4 625Wh PowerTube Purion
Síla motoru
85
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
49 až 156
Baterie
625Wh
Kapacita baterie
625
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Overvolt FS 130mm travel integrated Bosch Supreme 5 alloy (UDH Dropout )
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
"RockShox 35 Silver TK Coil 15x110mm 29'', 130mm travel, 44mm offset Fender compatible"
Tlumič
Lapierre Shock Trunnion 185x50MM
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
Shimano M4100 4 (FT) / 2 (RR) pistons
Přední brzda
Shimano SMRT30 203mm (front) / RTEM300 with Magnet 180mm (XS/S/M), 203mm (L/XL) (rear) centerlock
Kola
Přední náboj
Lapierre DA210, boost 15x110, 32H Center Lock
Pláště
Maxxis, front: 27.5x2.6 Minion DHF, 60TPI, EXO, TR / rear: 27.5x2.6 Rekon 60TPI, EXO, TR
Kola
Lapierre eAM+ 32H, 584x35 Tubeless Ready
Pohon
Řazení
Shimano Deore SL-M4100 10s
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M5120, 10s
Kliky
Lapierre Overvolt ISIS 155mm (XS) / 160mm (S/M) / 165mm (L/XL) + E13 steel ring 34T
Kazeta
Shimano Deore CS-M4100 11-46T 10s
Řetěz
KMC E10 Turbo 10s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips, XS/S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 760mm, Rise: 15mm (XS/S/M), 30mm (L/XL), Ø: 31.8mm
Hlavové složení
FSA NO.55R/57E, Anodized black 1-1/8"-1.5"
Pedály
VP VPE-527
Sedlo
Selle Royal VIVO
Představec
Lapierre CNC, 0°, Ø: 31.8mm, L: 40mm (XS) L: 45mm (S/M), 50mm (L/XL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...