Základní výbava, která bude perfektně stačit, pokud nemáte na kolo velké nároky a neplánujete podnikat delší cesty nebo výlety. S občasnou údržbou bude krásně jezdit a doveze vás po okolí všude, kam budete potřebovat.
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Overvolt OST+ 120mm travel Yamaha Supreme 5 alloy boost (updated bracket for PW-ST compatible with added plastic top cover)
Váha
24,5
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
SR Suntour XCM 34 coil LO-R 15AH thru axle 110mm 27.5'' 130mm travel
Tlumič
Lapierre metric 190x40mm
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano MT200
Brzdové páky
Shimano Altus SLM2010 9s
Kola
Velikost kol
27,5"
Přední náboj
Shimano MT400, boost thru axle
Pláště
Schwalbe Smart Sam K-Guard 27.5x2.6
Kola
Lapierre eAM+ 32H, 35-584
Pohon
Přehazovačka
Shimano Alivio RD-M3100, 9s Shadow
Kliky
Lapierre Overvolt Yamaha Narrow Wide 32T 170mm
Kazeta
Sunrace CSM090 11-36T 9s
Řetěz
KMC E9S 9s
Ostatní komponenty
Gripy
New Lapierre DD34 Lock-on
Řídítka
Lapierre alloy 6061, Width: 740mm, Rise: 25mm, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
FSA Orbit 1.5 ZS NO.57SC
Pedály
FPD NW-91K
Sedlo
XLC by DDK
Sedlovka
Lapierre alloy, Ø: 31.6mm, L: 350mm
Představec
Lapierre alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 45mm
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...