Zdolávání cest bude na novém Lapierre Overvolt AM 829i tvou oblíbenou činností. Nový koncept rámu s integrovanou baterií dodává tomuto stroji nenápadnost. S 29 palcovými koly, kvalitní vidlicí a tlumičem FOX se zdvihem 140 mm se pro tebe každý terén stane hračkou. Overvolt AM 829i je osazen luxusním elektrickým řazením Shimano XT Di2!
Středový motor Shimano Steps E8000 disponuje vysokým výkonem 250W a 70 Nm. Housenkovitá baterie integrovaná v rámu má kapacitu 500 Wh, díky které se dojezd kola obvykle pohybuje v rozmezí 90 až 180 km, v závislosti na zvoleném stupni asistence.
Na řídítkách je umístěn malý displej SC-E8000, který zobrazuje stav nabití baterie, zvolený jízdní režim, aktuální rychlost a několik dalších jízdních údajů.
Rok | 2019 |
---|---|
Rám | OVERVOLT 140 mm STEPS INTEGRATED SUPREME 5 ALLOY BOOST |
Vidlice | FOX 34 FLOAT 29 E-BIKE PERFORMANCE SERIES, BOOST, 140 mm TRAVEL |
Tlumič | FOX 34 FLOAT 29 E-BIKE PERFORMANCE SERIES, BOOST, 140 mm TRAVEL |
Přehazovačka | SHIMANO XT Di2 GS 11s SHADOW PLUS |
Řazení | Shimano XT Di2 |
Brzdy | SRAM GUIDE RE |
Kliky | SHIMANO E8000 34T 170 mm + e13 TRS guide |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5 ZS NO.57SC |
Kazeta | SHIMANO XT 11s 11-46T |
Řídítka | PRO KORYAK Di2 W: 760 mm R: 20 mm: 31.8 mm |
Představec | PRO THARSIS TRAIL 0°: 31.8 mm L: 35 mm (S, M), 45 mm (L, XL) |
Sedlovka | LAPIERRE DROPPER 75 mm travel (S), 125 mm (M,L), 150 mm (XL): 31.6 mm |
Sedlo | LAPIERRE by VELO |
Přední náboj | FORMULA DC711 15x110 BOOST 32H |
Zadní náboj | FORMULA DHT-1248 12x148 BOOST SHIMANO DRIVER 32H |
Ráfky | LAPIERRE TRYP30 32H 622-30c |
Pláště | SCHWALBE 29X2.60 NOBBY NIC ADDIX SPEED GRIP, FOLDING, SNAKE SKIN, TUBELESS EASY |
Extra | Motor Shimano E8000, Integrovaná baterie 500 Wh, displej E8000 |
Počet rychlostí | 11 |
Velikost kol | 29 |
Zdvih přední | 140 mm |
Zdvih zadní | 140 mm |
Motor | Shimano |
Kapacita baterie | 500 Wh |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...