Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance Line CX Gen4 750Wh PowerTube / LED Remote
Síla motoru
85
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
59 až 187
Baterie
750Wh
Kapacita baterie
750
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
New Overvolt HT Mix integrated Bosch Supreme 5 alloy (UDH Dropout + kickstand & fenders ready)
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
"RockShox 35 Silver TK Coil 15x110mm, 29', 120mm travel (e-MtB decals) Fender compatible"
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
Shimano M4100 4 (FT) / 2 (RR) pistons
Přední brzda
Shimano SMRT30 203mm (front) / RTEM300 with Magnet 180mm (XS/S/M), 203mm (L/XL) (rear) centerlock
Kola
Přední náboj
Shimano MT400, boost thru axle 32H Center Lock
Pláště
Maxxis, front: 27.5x2.6 (S) 29x2.5 WT (M/L/XL) Minion DHF, 60TPI, EXO, TR rear: 27.5x2.6 (S) 29x2.4 (M/L/XL) Rekon 60TPI, EXO, TR
Kola
Lapierre eAM+ 32H, 584x35 (S) 30-622 (M/L/XL) Tubeless Ready
Pohon
Řazení
Shimano Deore SL-M5100 11s
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M5100, 11s
Kliky
Lapierre Overvolt ISIS 160mm (S/M) / 165mm (L/XL) + E13 steel ring 34T
Kazeta
Shimano Deore CS-M5100 11-51T 11s
Řetěz
KMC E11 Turbo 11s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre Grips S/M: Small Diameter L/XL: Large Diameter
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 760mm, Rise: 15mm (S/M), 30mm (L/XL), Ø: 31.8mm
Hlavové složení
FSA NO.55R/57E, Anodized black 1-1/8"-1.5"
Pedály
VP VPE-527
Sedlo
Selle Royal VIVO
Představec
Lapierre CNC, 0°, Ø: 31.8mm, L: 45mm (S/M), 50mm (L/XL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...