Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance line CX "25kph" / Intube battery 750Wh / LED Remote
Síla motoru
85
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
59 až 187
Baterie
750wh
Kapacita baterie
750
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Overvolt Bosch Supreme 5 alloy
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
SR Suntour XCR 34 Air LO 15x110, 29", 120mm travel
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano ASMRT30 203mm/180mm (S/M), 203mm/203mm (L/XL) center lock
Brzdové páky
Shimano MT400 hydraulic brakes
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
Shimano MT400, Boost 15x110, Centerlock, 32H
Pláště
Maxxis, front: 29x2.5 WT Minion DHF, 60TPI, EXO, TR / rear: 29x2.4 Rekon 60TPI, EXO, TR (S) Maxxis, front: 27.5x2.6 Minion DHF, 60TPI, EXO, TR / rear: 27.5x2.6 Rekon 60TPI, EXO, TR (M/L/XL)
Kola
Lapierre eAM+ 32H, 35-584 (S), 30-622 (M/L/XL)
Pohon
Řazení
Shimano Deore M4100 10s
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M5120, 10-S Shadow +
Kliky
Samox EC40-F13-ISIS 160mm (S/M), 165mm (L/XL)
Kazeta
Shimano Deore CS-M4100 11-46T 10s
Řetěz
KMC e10 Sport Silver-black 10s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips, XS/S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 760mm, Rise: 15mm (S/M), 30mm (L/XL), Ø: 31.8mm
Pedály
VP VPE-527
Sedlo
Selle Royal VIVO
Představec
Lapierre CNC, 0°, Ø: 31.8mm, L: 45mm (S/M), 50mm (L/XL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...