Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Yamaha PW-ST ''25kph'' / Intube battery 630Wh / display A
Síla motoru
70
Značka motoru
Yamaha
Baterie
Dojezd
49 až 157
Baterie
630Wh
Kapacita baterie
630
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Overvolt Yamaha Supreme 5 Alloy
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
SR Suntour XCM 34 NLO 15x110, 29", 120mm travel
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
Shimano MT400 hydraulic brakes
Přední brzda
Shimano ASMRT30 203mm/ 180mm Centerlock
Kola
Přední náboj
DA210, boost 15x110, 32H 6 center lock
Pláště
WTB Ranger Comp 2.3x29''
Kola
Rodi Tryp 30 tubeless ready, 30-584 (S) 30-622 (M/L) 32H, Rodi Tryp 30 tubeless ready, 30-622 (29") 32H
Pohon
Řazení
Shimano Deore M4100 10s
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M5120, 10-S Shadow +
Kliky
Lapierre Overvolt 170mm, 32T narrow wide
Kazeta
Sunrace CSMS2 10spd 11-46T Black
Řetěz
KMC e10 Sport Silver-black 10s
Ostatní komponenty
Gripy
Velo ergo Lock-on
Řídítka
Lapierre Alloy 6061 DB, Width: 740mm, Rise: 15mm, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
FSA Orbit 1.5 ZS NO.57SC
Pedály
XLC by VP
Sedlo
DDK
Představec
Lapierre alloy, Ø: 31.8mm, L: 50mm
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...