Skvělá výbava na letní dovolené nebo víkendové výletování. Ideální volba pro cykloturisty, kteří si své výlety chtějí užít, a ne se honit za výkony. Když kolu dopřejete pravidelný servis, prodloužíte jeho životnost a bude šlapat jako hodinky. Oproti nižší úrovni výbavy nabízí lepší zpracování a výdrž komponent.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance line "25kph" / Intube battery 500Wh/LED Remote
Síla motoru
65
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
40 až 125
Baterie
500Wh
Kapacita baterie
500
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Overvolt Bosch Supreme 5 alloy
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
SR Suntour XCM 34 NLO 15x110, 29", 120mm travel
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
Tektro HD-M275
Přední brzda
Tektro TR180mm/180mm-24 6 bolts
Kola
Přední náboj
DA210, boost 15x110, 32H 6 bolts
Pláště
WTB Ranger Comp 2.3x29'
Kola
Schürmann Yak25 622 * 25 Disc Rim 32H with Silver Eyelets
Pohon
Řazení
Shimano Alivio SLM3100 9s
Přehazovačka
Shimano Alivio RD-M3100, 9-S Shadow
Kliky
Samox EC37-BH3-F9-BNI 170mm
Kazeta
Shimano HG200 9s 11–36T
Řetěz
KMC e9 Sport Silver-black 9s
Ostatní komponenty
Gripy
Velo Lock-On
Řídítka
XLC Alloy 6061 DB, Width: 720mm, Rise: 15mm, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
Feimin-FP868P 1.1/8" - 1.5 Tapered
Pedály
XLC by VP
Sedlo
DDK
Představec
Lapierre alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 45mm
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...