Rám | OVERVOLT CROSS DISC SUPREME 5 ALLOY 28’’ |
---|---|
Vidlice | SUNTOUR NCX D LO AIR 15QLC2 Alloy Steerer |
Přehazovačka | SHIMANO DEORE RD-M610 10-Speed |
Řazení | SHIMANO DEORE SL-M610 10-Speed |
Brzda přední | SHIMANO M395 - SHIMANO SMRT54 180mm |
Brzda zadní | SHIMANO M395 - SHIMANO SMRT54 180mm |
Kliky | FSA VERO 170mm 36T |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5 ZS NO.57SC |
Kazeta | SHIMANO HG50 10-Speed 11x36 |
Řídítka | HB-RB11L 31.8x720mm R:15mm |
Představec | ADJUSTABLE STEM UNO AS7AD 12° |
Sedlovka | SATORI XOPIC 2-OV Ø: 31.6mm L: 350mm |
SATORI XOPIC 2-OV O: 31.6mm L: 350mm | |
Sedlo | SELLE ROYAL SHADOW Royal Gel |
Gripy | LAPIERRE |
Přední naba | FORMULA DC51 15QR 32H |
Zadní naba | FORMULA DC22LW 32H |
Ráfek přední | MACH1 640 Disc 32H |
Ráfek zadní | MACH1 640 Disc 32H |
Plášť přední | KENDA SMALL BLOCK 8 29x1.90 |
Plášť zadní | KENDA SMALL BLOCK 8 29x1.90 |
Extra | Motor YAMAHA 250W / 70Nm, max. 25km/h, baterie 500Wh |
Počet rychlostí | 10 |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...