Rok | 2018 |
---|---|
Rám | OVERVOLT OST+ 150mm BOCH POWERTUBE SUPREME 5 ALLOY BOOST |
Vidlice | ROCKSHOX PIKE RC 27.5 BOOST 15x110 SOLO AIR 150MM TRAVEL |
Tlumič | ROCKSHOX SUPERDELUXE RC3 210X52.5 MM TUNE LOCKOUT |
Přehazovačka | SRAM X0 2.1 CARBON 11s |
Řazení | SRAM GXe 11s |
Brzdy | SRAM GUIDE RE, kotouče CENTERLINE 200mm/200mm |
Kliky | RACEFACE AEFFECT EBIKE 170mm + ANTI CHAIN SUCK |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5 ZS NO.57SC |
Pedály | VP-917 |
Kazeta | SUNRACE MS8 11s 11-46T |
Řetěz | SRAM PC1110 POWERLOCK |
Řídítka | LAPIERRE 6061DB W: 760mm R: 20mm O: 31.8mm |
Představec | LAPIERRE 6061DB CNC 0° O: 31.8mm L: 35mm(S), 45mm |
Sedlovka | LAPIERRE DROPPER 1x trigger remote, 100mm travel (S), 125mm (M,L,XL) O: 31.6mm L: 350mm |
Sedlo | Fizik Gobi M5 Kium |
Gripy | LAPIERRE DD34 LOCK ON |
Pláště | MAXXIS 27.5x2.8 HIGH ROLLER II 3C MAXTERRA/ 2.8 REKON+, Foldable 60TPI, EXO PROTECTION, TUBELESS READY |
Zapletená kola | LAPIERRE eAM+ 584-35c 15x110 with torque caps/ eAM+ 584-35c Boost 12x148 J-bend |
Extra | Motor BOSCH Performance CX, baterie PowerTube 500Wh, displej Intuvia |
Počet rychlostí | 11 |
Velikost kol | 27.5 |
Zdvih přední | 150 mm |
Zdvih zadní | 150 mm |
Motor | Bosch |
Kapacita baterie | 500 Wh |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...