Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance Line CX Gen4 750Wh PowerTube / LED Remote + KIOX 300
Síla motoru
85
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
59 až 187
Baterie
750wh
Kapacita baterie
750
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
New Overvolt 160mm travel integrated Bosch Supreme 5 alloy (UDH Dropout)
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
Fox 38 Float Performance 29'' 15x110, 170mm travel, 44mm offset / 3-position lever
Tlumič
Fox Float X Performance 230x60mm 2-position lever
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
Shimano XT M8120 4 pistons
Přední brzda
Shimano RTMT800 203mm (front) / RTMT800 with Magnet 203mm (rear) centerlock
Kola
Velikost kol
29"
Pláště
Maxxis, front: 29x2.5 WT Assegai, 60TPI, EXO+, 3C MaxxGrip, TR / rear: 27.5x2.8 Minion DHR II 60TPI, EXO+, 3C Maxxterra, TR
Kola
Lapierre eAM+ alloy 32H, front: 622x33 J-bend, rear: 584x35 J-bend Tubeless Ready
Pohon
Řazení
Shimano SLX 12s
Přehazovačka
Shimano XT RD-M8100, 12s
Kliky
E13 E-spec+ alloy 160mm (S/M) / 165mm (L/XL) + E13 alloy Ring 34T
Kazeta
Shimano SLX CS-M7100 10-51T 12s
Řetěz
Shimano SLX CN-M7100 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre Grips S/M: Small Diameter L/XL: Large Diameter
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 780mm, Rise: 15mm (S/M), Width: 780mm, Rise: 30mm (L/XL), Ø: 31.8mm
Hlavové složení
FSA NO.55R/57E, Anod black 1-1/8"-1.5"
Pedály
VP VPE-527
Sedlo
Fizik Terra Aidon X5 145mm
Představec
Lapierre CNC Ø: 31.8mm L: 40mm(S,M) 45mm(L,XL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...