Rok | 2018 |
---|---|
Rám | OVERVOLT OST+ 150mm BOCH POWERTUBE SUPREME 5 ALLOY BOOST |
Vidlice | SUNTOUR AION35 LO R DS 15x110MM 27.5'' 150MM TRAVEL |
Tlumič | ROCKSHOX DELUXE AIR METRIC 210x50 MM TUNE |
Přehazovačka | SHIMANO DEORE M6000 GS 10s |
Řazení | Shimano Deore M6000 |
Brzdy | SHIMANO BR-M425, kotouče SM-RT66 203mm/203mm |
Kliky | LAPIERRE SAC39E ISIS 14T 3mm 170mm + ANTI CHAIN SUCK |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5 ZS NO.57SC |
Pedály | VP-917 |
Kazeta | SHIMANO HG500 10s 11-42T |
Řetěz | Shimano HG54 |
Řídítka | LAPIERRE 6061DB W: 760mm R: 15mm O: 31.8mm |
Představec | LAPIERRE ASM05 0° O: 31.8mm L: 35mm(S), 45mm |
Sedlovka | LAPIERRE DROPPER YSP15L 100mm travel (S), 125mm (M,L,XL) O: 31.6mm L: 350mm |
Sedlo | LAPIERRE by VELO |
Gripy | VELO VLG975 LOCK ON |
Přední náboj | FORMULA DC711 15x110 BOOST 32H |
Zadní náboj | FORMULA DHT-148S 12x148 BOOST SHIMANO DRIVER 32H |
Ráfky | LAPIERRE DBX40 32H 584-35c |
Pláště | MAXXIS 27.5x2.8 HIGH ROLLER II/ 2.8 REKON+, Foldable 60TPI, EXO PROTECTION, TUBELESS READY |
Extra | Motor BOSCH Performance CX, Baterie POWERTUBE 500Wh, Displej PURION |
Počet rychlostí | 10 |
Velikost kol | 27.5 |
Zdvih přední | 150 mm |
Zdvih zadní | 150 mm |
Motor | Bosch |
Kapacita baterie | 500 Wh |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...