Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Motor
Motor
Fazua
Značka motoru
Fazua
Baterie
Dojezd
33 až 107
Baterie
430
Kapacita baterie
430
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
eZesty AM Full carbon Ultimate 150mm travel, boost, metric, thru axle
Váha
18,4
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
RockShox Pike Ultimate Charger 3 RC2 29'' 15x110 140mm 44mm offset
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano XT M8120 4 pistons
Kola
Velikost kol
29"
Pohon
Řazení
Shimano SLX M7100 12s
Přehazovačka
Shimano XT M8100, 12s Shadow +
Kliky
Rotor E-Kapic Crank 165mm (S/M), 170mm (L/XL) + Rotor Ride 60 Alloy chainring 32T
Kazeta
Shimano XT M8100 10-51T 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Sedlo
Fizik Terra Aidon X5 145mm
Sedlovka
LAPIERRE LIGHT dropper post, Ø: 31.6mm, travel 125mm (S), 150mm (M), 170mm (L/XL)
Představec
Lapierre alloy CNC, Ø: 31.8mm, L: 40mm (S/M), 45mm (L/XL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...