Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Motor
Motor
NEW Fazua RIDE 50 drive pack + 250Wh battery pack / Touch remote
Síla motoru
60
Značka motoru
Fazua
Baterie
Dojezd
19 až 62
Baterie
250Wh
Kapacita baterie
250
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
eZesty AM Full Carbon Ultimate 150mm travel, Boost, Metric, Thru Axle
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
Fox 36 Float Performance boost 15x110, 150mm travel (29'') 44mm Rake
Tlumič
Fox Float DPS Performance LV Evol Trunnion 205*57.5 (LP tuning)
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
Shimano XT M8120 4 pistons
Přední brzda
Shimano RTMT800 203mm centerlock
Kola
Velikost kol
29"
Pláště
Maxxis High Roller II Wide Trail 2.5 3C Maxxterra EXO (29'' front and 27,5'' rear)
Kola
Lapierre eAM+ alloy 32H, front: 622x33 J-bend, rear: 584x35 J-bend Tubeless Ready
Pohon
Řazení
Shimano Deore M6100 12s
Přehazovačka
Shimano Deore XT RD-M8100, 12s
Kliky
"E*thirteen | e*spec Plus Crank (alloy) 165mm (M) 170mm (L & XL)"
Kazeta
Shimano Deore 10-51T 12s
Řetěz
Shimano Deore 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre "Fit" grips, M: small size, L/XL: large size
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 760mm (S)/ 780 (M/L), Rise: 15mm, Ø: 31.8mm bar bore
Hlavové složení
FSA Orbit Zero Stack
Pedály
NW-91K
Sedlo
Fizik Terra Aidon X5 145mm
Představec
LP Full CNC 0° 35mm (M, L), 45mm (XL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...