Skvělá výbava na letní dovolené nebo víkendové výletování. Ideální volba pro cykloturisty, kteří si své výlety chtějí užít, a ne se honit za výkony. Když kolu dopřejete pravidelný servis, prodloužíte jeho životnost a bude šlapat jako hodinky. Oproti nižší úrovni výbavy nabízí lepší zpracování a výdrž komponent.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance line "25kph" / Intube battery 500Wh / Purion display
Síla motoru
65
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
40 až 125
Baterie
500Wh
Kapacita baterie
500
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
New e-Urban Bosch Integrated
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
RST Volant 50mm travel
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano SMRT10 180mm Center Lock (Front), 160mm (Rear)
Brzdové páky
Shimano MT200
Kola
Velikost kol
27,5"
Přední náboj
Shimano TX505B, 9mm QR, 32H, Centor Lock
Pláště
Continental Contact Urban 55-584, SafetyPro, PureGrip Compound, Bande réfléchissante (27,5") (Front & Rear)
Kola
Ryde ECO21 32H, 584x21C, Black Eyelets
Pohon
Řazení
Shimano Alivio SL-M3100 with optical gear display, 9s
Přehazovačka
SHIMANO ALTUS, RD-M2000, 9 vitesses
Kliky
LAPIERRE OVERVOLT BNI, 170mm + 38T Narrow Wide
Kazeta
Shimano Alivio CS-HG200 11-36T 9s
Řetěz
KMC e9 Sport Silver-black 9s
Ostatní komponenty
Gripy
XLC Ergonomic grips
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 640mm, Rise: 25mm, Backsweep : 35°, Ø: 31.8mm
Pedály
VP VPE-461
Sedlo
Selle Royal Wave
Představec
Lapierre adjustable, 0-70°, Ø: 31.8mm, Length : 85mm
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...