Základní výbava, která bude perfektně stačit, pokud nemáte na kolo velké nároky a neplánujete podnikat delší cesty nebo výlety. S občasnou údržbou bude krásně jezdit a doveze vás po okolí všude, kam budete potřebovat.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Active line "25kph" / External battery 400Wh / Purion display
Síla motoru
40
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
32 až 100
Baterie
400Wh
Kapacita baterie
400
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Overvolt Urban Low Step Semi Integrated Bosch
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
SR SUNTOUR NEX-E25 63mm travel
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
Shimano MT200
Přední brzda
Shimano SMRT10 160mm / 160mm Center lock
Kola
Velikost kol
27,5"
Přední náboj
Shimano TX5058B, 9mm QR, 32H Centor Lock, Shimano TX505B, 9mm QR, 32H, Centor Lock
Pláště
Schwalbe Impac BigPac 47-559 (S), 47-622 (M/L) (Front & Rear)
Kola
Ryde ZAC421 32H, 559x21C (S), 622x21C (M/L)
Pohon
Řazení
Shimano SL-M315 with optical gear display, 8s
Přehazovačka
SHIMANO TOURNEY, RD-TX800, 8 vitesses
Kliky
LAPIERRE OVERVOLT BNI, 170mm + 38T Narrow Wide
Kazeta
Shimano Altus HG31 8-speed, 11-34T
Řetěz
KMC X8 8s
Ostatní komponenty
Gripy
XLC Ergonomic grips
Řídítka
Lapierre Steel, Width: 620mm, Rise: 75mm, Backsweep : 50°, Ø: 25.4mm
Hlavové složení
FSA TH-805ST, Black Anodized, 1-1/8" Threated
Pedály
VP VPE-461
Sedlo
Selle Royal Wave
Představec
Lapierre, 35°, Ø: 25.4mm, Length : 150mm
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...