Všechny komponenty
Motor
Motor
EBIKE MOTION SYSTEM X35+
Síla motoru
40
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
E-SENSIUM SUPREME 5 ALLOY with integrated routing
Váha
14,7
Geometrie
Unisex
Odpružení
Vidlice
E-SENSIUM CARBON/ ALLOY STEERER
Kola
Velikost kol
28"
Pohon
Přehazovačka
SHIMANO SORA RD-R3000GS, 9s
Přesmykač
SHIMANO SORA FD-R3000BM
Kliky
SHIMANO SORA FC-R3000, 50X34T 170mm (XS,S,M), 175 (L,XL,XXL)
Kazeta
SHIMANO HG200 9s 11-34T
Ostatní komponenty
Gripy
LAPIERRE by HERRMANS
Sedlo
SELLE ITALIA X3 BOOST
Sedlovka
LAPIERRE ALLOY 27,2x350mm
Představec
LAPIERRE ALLOY with integrated routing 31,8mm 80mm(S) 90mm(M) 100mm(L) 110mm(XL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...