LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023

Ne vždy stíháte druhým do kopců? Využijte pohodlí a snadné ovládání, které poskytuje motorizace díky baterii 250 Wh, a posuňte své hranice dál. LAPIERRE e-Crosshill si i jako elektrokolo zachovává ducha všestranného, univerzálního gravel stroje.
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
-35 %
Doporučujeme
Výprodej
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
LAPIERRE e-Crosshill 5.2 2023
Velikosti Silničních kol
42Na dotaz
46Na dotaz
50Na dotaz
55Na dotaz
60Skladem
Zvolte variantu
Cena po registraci:59 070 Kč s DPH
Běžná cena s DPH 91 990 Kčod 59 990 Kč s DPH
Koupit na splátky od 2 400 Kč měsíčně
Skladem
Kód0229659
Nevíte si rady? +420 725 386 791Ráďa Benda - specialista
Skvělá volba na výkonnostní sport
Rám: Hliník

Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.

Občasné ježdění
Profi úroveň
Výkonnostní sport
Výška postavy (cm)
XS
S
M
L
XL
155166
159171
169181
179191
188200
Každý výrobce značí velikost rámu jinak, proto je vždy třeba řídit se svojí výškou. Pokud jste na pomezí dvou velikostí, zeptejte se nás, rádi vám poradíme.
Dojezd
1962 km
Podle náročnosti terénu a váhy jezdce se dojezd kola při vyjížďkách liší. Dlouhá stoupání, velká zima a vysoká míra dopomoci dojezd sníží. Dojezd po rovině s nižší dopomocí bude zas naopak vyšší.
Dojezd
1962 km
Podle náročnosti terénu a váhy jezdce se dojezd kola při vyjížďkách liší. Dlouhá stoupání, velká zima a vysoká míra dopomoci dojezd sníží. Dojezd po rovině s nižší dopomocí bude zas naopak vyšší.
Kapacita baterie
250 Wh
Kapacita baterie
250 Wh
Baterie
250Wh
Baterie
250Wh
Rám
Hliník
arrow-long-grayCenově dostupný
arrow-long-grayPevný a tuhý
eCrosshill Supreme 4 alloy with integrated routing
Rám
Hliník
arrow-long-grayCenově dostupný
arrow-long-grayPevný a tuhý
eCrosshill Supreme 4 alloy with integrated routing
Váha
14,8 kg
Váha
14,8 kg
Geometrie
Unisex
Univerzální kola pro pány i dámy
Geometrie
Unisex
Univerzální kola pro pány i dámy
Velikost kol
700C
Velikost kol
700C
Vidlice
Pevná
Lapierre Carbon Blades, Alloy Steerer, 12mm Thru Axle
Vidlice
Pevná
Lapierre Carbon Blades, Alloy Steerer, 12mm Thru Axle
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
arrow-long-grayVysoce účinné – brzdí snadno a hned
arrow-long-grayS pravidelným servisem budou sloužit skvěle
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
arrow-long-grayVysoce účinné – brzdí snadno a hned
arrow-long-grayS pravidelným servisem budou sloužit skvěle
Brzdové páky
Shimano GRX RX600 Hydraulic Flatmount
Shimano GRX RX600 Hydraulic Flatmount
Výkonnostní sport
Výkonnostní sport
Brzdové páky
Shimano GRX RX600 Hydraulic Flatmount
Shimano GRX RX600 Hydraulic Flatmount
Výkonnostní sport
Přední brzda
Shimano RT66SS 160mm front/rear 6 bolts
Přední brzda
Shimano RT66SS 160mm front/rear 6 bolts
Řazení
Shimano GRX ST-RX600 2x11s
Shimano GRX ST-RX600 2x11s
Výkonnostní sport
Výkonnostní sport
Řazení
Shimano GRX ST-RX600 2x11s
Shimano GRX ST-RX600 2x11s
Výkonnostní sport
Přehazovačka
Shimano GRX RD-RX810 Shadow plus, 11s
Shimano GRX RD-RX810 Shadow plus, 11s
Výkonnostní sport
Výkonnostní sport
Přehazovačka
Shimano GRX RD-RX810 Shadow plus, 11s
Shimano GRX RD-RX810 Shadow plus, 11s
Výkonnostní sport
Přesmykač
Shimano GRX FD-RX810, with band adaptor
Shimano GRX FD-RX810, with band adaptor
Výkonnostní sport
Výkonnostní sport
Přesmykač
Shimano GRX FD-RX810, with band adaptor
Shimano GRX FD-RX810, with band adaptor
Výkonnostní sport
Kliky
Shimano GRX FC-RX600 46-30T, 170mm (XS/S), 172.5mm (M), 175mm (L/XL)
Kliky
Shimano GRX FC-RX600 46-30T, 170mm (XS/S), 172.5mm (M), 175mm (L/XL)

Všechny komponenty

Baterie

Dojezd

19 až 62

Baterie

250Wh

Kapacita baterie

250

Rám

Materiál rámu

Hliník

Rám

eCrosshill Supreme 4 alloy with integrated routing

Váha

14,8

Geometrie

Unisex

Odpružení

Typ vidlice

Pevná

Vidlice

Lapierre Carbon Blades, Alloy Steerer, 12mm Thru Axle

Brzdy

Typ brzd

Hydraulické kotoučové

Brzdové páky

Shimano GRX RX600 Hydraulic Flatmount

Přední brzda

Shimano RT66SS 160mm front/rear 6 bolts

Kola

Velikost kol

700C

Přední náboj

Lapierre 6-bolt Disc, 32H 12mm E-thru axle

Pláště

WTB Riddler 700x37c, Tan wall, Dual DNA compound, TCS Aramid bead

Kola

WTB ST i23 TCS 2.0 32H 700c 21-622

Pohon

Řazení

Shimano GRX ST-RX600 2x11s

Přehazovačka

Shimano GRX RD-RX810 Shadow plus, 11s

Přesmykač

Shimano GRX FD-RX810, with band adaptor

Kliky

Shimano GRX FC-RX600 46-30T, 170mm (XS/S), 172.5mm (M), 175mm (L/XL)

Kazeta

Shimano HG70011 11-34T

Řetěz

KMC X11 silver/grey with CL566R link

Ostatní komponenty

Gripy

Lapierre elastomer tape black, shock proof, 3mm thick

Řídítka

Lapierre alloy gravel bar, Width: 420mm (XS/S), 440mm (M), 460mm (L/XL), Flare: 16°

Hlavové složení

Acros Aix-532 IS52/28,6 – IS52/40

Pedály

FPD NW-91K steel cage

Sedlo

Selle Royal Vivo co-branded saddle

Představec

Lapierre alloy, 6°, Ø: 31.8mm, L: 90mm (XS/S), 100mm (M), 110mm (L), 120mm (XL)

Zobrazit
Lapierre
Lapierre je více než 70 let stará francouzská značka patřícím stejným majitelům jako německá značka Ghost. Tradiční francouzský výrobce drží krok s moderními trendy a jeho široká škála kol splní očekávání jezdců začátečníků, ale závodníků.

 

LAPIERRE

Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.

1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.

V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend  horských kol a stává se lídrem na trhu.

V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.

To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.

Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.

V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.

Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.

Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat... 

PopisO výrobci
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies