Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Prorace 24" Supreme 4 alloy V-Brake
Váha
12,1
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
SR Suntour M3010 24" 50mm travel
Brzdy
Typ brzd
Ráfkové brzdy (véčka)
Brzdy
Alhonga V-Brake HJ-721 ADX
Brzdové páky
Shimano STEF500 3x7s
Kola
Velikost kol
24"
Přední náboj
KT A15F
Pláště
Impac (Schwalbe) Ridgepac 54-507
Kola
Alloy 20x1.75 Single wall 28H CNC
Pohon
Přehazovačka
Shimano RD-TY300, 7s
Přesmykač
Shimano Tourney FD-TY300
Kliky
Shimano FCTY301 42-34-24 150mm
Kazeta
Shimano TZ5007428 14-28T 7s
Řetěz
YBN 7s
Ostatní komponenty
Gripy
Velo
Řídítka
Lapierre MtB alloy 6061, Width: 620, Ø: 31.8mm, Backsweep: 9°
Hlavové složení
CH-281 TCBW without thread 1.1/8" steel
Pedály
SP-931S steel cage
Sedlo
Lapierre VL-5061
Sedlovka
SP-342, Ø: 27.2mm, L: 300mm
Představec
MtB alloy AS-M05, 0°, E: 45mm
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...