Skvělá výbava na letní dovolené nebo víkendové výletování. Ideální volba pro cykloturisty, kteří si své výlety chtějí užít, a ne se honit za výkony. Když kolu dopřejete pravidelný servis, prodloužíte jeho životnost a bude šlapat jako hodinky. Oproti nižší úrovni výbavy nabízí lepší zpracování a výdrž komponent.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance line "25kph" / Intube battery 500Wh / Purion display
Síla motoru
65
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
40 až 125
Baterie
500Wh
Kapacita baterie
500
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
New Overvolt Explorer Low Step Integrated Bosch Supreme 5 alloy
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
SR Suntour XCM 32 DS 15x100 15AH2 27,5" 80mm travel
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdové páky
Shimano MT200
Přední brzda
Shimano SMRT10 180mm Center Lock (Front & Rear)
Kola
Velikost kol
27,5"
Přední náboj
Lapierre DA210, 2 Sealed Bearing , non-boost 15x100, 32H, Center Lock, Lapierre DA210, 4 sealed bearings, boost 12x148, 32H, Center Lock
Pláště
WTB Intersector 58-584, Black Sidewall, Flat Guard, Dual DNA, 30TPI (27,5") (Front & Rear)
Kola
Schürmann Yak25 32H, 584x25C Disc Rim 32H with Silver Eyelets
Pohon
Řazení
Shimano Deore M4100 with optical gear display, 10s
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M4120, 10s Shadow +
Kliky
LAPIERRE OVERVOLT BNI, 170mm + FSA Megatooth Chainring 38T
Kazeta
Shimano Deore CS-M4100 11-46T 10s
Řetěz
KMC e10 Sport Silver-black 10s
Ostatní komponenty
Gripy
XLC Ergonomic grips
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 680mm, Rise: 15mm, Backsweep : 25°, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
Feimin-H868PX, Black Finish, 1.1/8"
Pedály
VP VPE-461
Sedlo
Selle Royal Vivo Ergo Reflective
Představec
Lapierre, 17°, Ø: 31.8mm, Length : 90mm
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...