Nesedí? - Nevadí!
Velmi nám záleží na Vaší spokojenosti a důvěry k nám si vážíme, proto jsme zdarma zavedli další nadstandardní službu pro naše registrované zákazníky, která usnadní případnou výměnu nepoužitého zboží v prodloužené 30 denní lhůtě. Při výměně zboží nebudete mít žádné starosti se zbytečným chozením na poštu. My se o vše postaráme, stačí zabalený balíček odnést na výdejní místo Zásilkovny a nahlásíte obsluze tento jedinečný kód 96556226 a balíček dorazí k nám a to zcela zdarma. Nákupem u nás nic neriskujete. Podrobnosti o službě NESEDÍ? NEVADÍ! zde.
Výměna zakoupeného zboží
Stalo se, že jste si objednali a přišlo Vám zboží, které není úplně podle Vašich představ, zvolili jste špatnou velikost, nebo s ním nejste spokojeni. Velmi nás to mrzí, a věřte, že jsme udělali maximum , aby jste byli s nákupem spokojeni. Maximum uděláme i v případě výměny a proto jsme pro naše registrované zákazníky zavedli novou nadstandardní službu, která usnadní případnou výměnu nepoužitého zboží v prodloužené 30 denní lhůtě a navíc nebudete mít žádné starosti s posíláním, vypisováním štítků a zbytečným chozením na poštu. My se o vše postaráme, stačí zabalený balíček odnést na výdejní místo Zásilkovny a nahlásíte obsluze tento jedinečný kód 96556226 ( !!!nevztahuje se na objednávky kol!!! ) . Jako naši registrovaní zákazníci máte tuto službu zcela ZDARMA , platíte pouze poštovné, popřípadě dobírku, od nás k Vám.
V případě, že potřebujete poradit s výběrem zboží, správné velikosti, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám poradíme na tel. 733 610 240 nebo na info@nevix.cz
Podmínky výměny zboží
- zboží nesmí být použito
- zboží musí být kompletní včetně příslušenství, návodu, visaček atd.
- !!! POZOR NA DOMÁCÍ MAZLÍČKY !!!
- zboží nesmí být poškozeno, včetně krabice nebo originálního obalu. Bohužel se zničeným, roztrženým pytlíkem nebo obalem nemůžeme Vaše zboží vyměnit.
- společně se zbožím prosím zašlete doklad, fakturu, záruční list a vyplněný formulář
Jak při výměně nebo vrácení zboží v zákonné lhůtě postupovat
- na vrácení zboží jako soukromá osoba (tedy nikoliv na firmu), máte v souladu se zákonem č. 367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. U firem vzájemnou dohodou.
- vyplňte formulář výměny zboží
- zboží společně s fakturou a formulářem výměny/vrácení zabalte do úhledného balíčku a nadepište zpáteční adresou provozovny:
Nevix cyklosport
Golovinova 1340
43201 Kadaň - pokud budete chtít zvolit jiný postup, stačí balíček odnést na výdejní místo Zásilkovny a tento jedinečný kód 96556226 ( !!!nevztahuje se na objednávky kol!!! ) , který nahlásíte obsluze na výdejním místě, a ta vytiskne štítek pro vrácení. POZOR NELZE VRACET BALÍČKY DO Z-BOXU NEBO ALZABOXU!!!
O zbytek se postaráme my. :-)
Jak postupovat při reklamaci
Vyplňte reklamační protokol a zboží pošlete na adresu:
Nevix cyklosport
Golovinova 1340
43201 Kadaň
!! Zboží při vrácení nebo výměně musí být kompletní (včetně příslušenství, veškeré dokumentace a visaček) !!