Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Zesty AM Full Carbon Ultimate 150mm (29″) Travel Pressfit, Boost, Metric, Thru Axle
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
New Fox Performance 36 Float 3 Pos Micro Adj Lever 150mm 29″ 44mm Rake
Tlumič
Fox Float DPS Performance Float 3 Pos Lever, LV Evol 205*57,5 (Trunion type)
Brzdy
Brzdové páky
Sram G2 R Gloss Black (4pist)
Přední brzda
SRAM Centerline Rounded 200/180
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
Lapierre by Fastace DF813 , BOOST 15x110, 32H
Pláště
Maxxis, front: ASSEGAI 3C MaxxTerra/EXO+/TR 29X2.50 Wide Trail 29x2.5 / rear: Minion DHR Wide Trail 29x2.4
Kola
Rodi Tryp 30 tubeless ready, 30-622 (29")
Pohon
Řazení
Sram NX Eagle 12spd
Přehazovačka
Sram Gx Lunar Eagle 12spd
Kliky
Sram Gx Lunar Eagle BOOST148 Dub 12SPD. 165/32T (S) 170/32T (M) 175/32T (L, XL)
Kazeta
Sram Eagle PG1210 11-50 12 spd
Řetěz
SRAM SX Eagle 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre Grips S/M: Small Diameter L/XL: Large Diameter
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 760mm, Rise: 15mm, (S/M), Width: 780mm, Rise: 30mm (L/XL), Ø: 31.8mm bar bore
Hlavové složení
FSA Orbit Zero Stack
Pedály
FPD NW-91K steel cage
Sedlo
Lapierre CRMO by Velo
Představec
LP Full CNC Alloy 0° 40MM (S) 45MM (M) 50MM (L/XL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...