Turbo Como Super Light (SL) je určeno pro jízdu po městě i mimo něj. Je to překvapivě akční kolo, které je vzrušující pro jízdu je nenáročné na majitele. Jezdci si zamilují provozní nenáročnosti spojenou í s nízkou údržbou. Jedná se o naše první kolo které je dodáváno s naším prvním nábojem s interní převodovkou a řemenovým pohonem. Tento systém chrání převody vašeho kola před povětrnostními vlivy a silničními nečistotami, až čtyřikrát prodlužuje jejich životnost, oproti pohonu přes řetěz a přehazovačkuzcela eliminuje nutnost používat mazivo řetězu. A můžete řadit kdykoliv, ano, i když stojíte, třeba na semaforech. Sofistikovaný design Turbo Como Super Light je připraven k jízdě, kdykoliv - ve dne i v noci, déšť nebo slunce - s integrovanými světly, blatníky a spoustou úložných míst. 320Wh interní baterie je bezpečně ukryta ve spodní trubce, takže je na první pohled téměř k nerozeznání od běžného kola. Ale ve dnech, kdy chcete udělat víc, připojte volitelný Range Extender, abyste ujeli až 190 km než budete potřebovat dobít. Věřte nám, když říkáme, že si vymýšlíte "pochůzky", jen abyste na Comu SL mohli znovu jezdit.
SPECIALIZED
Od roku 1974 se snaží americká značka Specialized nabízet opravdu špičkové produkty. Když chtěli lidé jezdit v přírodě, vyrobili první horské kolo.
V roce 2003 byla na trh uvedena technologie tlumení Brain Specialized, díky které je jízda v terénu vyladěna tak, aby splnila požadavky na výkon i těch nejnáročnějších jezdců.
Dnes je Specialized především znám hlavně díky široké nabídce kvalitních silničních a horských kol. Vyniká i v dnešním trendu elektrokol.
Nabídka kol, ale také cyklistických přileb, kvalitního oblečení a treter jednoduše potěší jak zastánce rekreační cyklistiky a cykloturistiky, tak i jezdce se závodními ambicemi.
Neustále pracuje na vývoji bezpečnostních prvků a inspiruje se tak, aby jezdci zlepšili svou jízdu a pohodlí při ní. Proto také úzce spolupracuje se sportovními lékaři. Zdokonaluje se v technologiích, při nichž zpracovává karbon FACT.
Vybavení značky Specialized používají např. jezdci stáje Saxo Bank a Astana nebo český mistr světa a olympijský vítěz Jaroslav Kulhavý.