Rám | Spark 3 Carbon (HMX), karbonová zadní stavba, kónická hl. trubka, střed BB92, osa Boost 12x148mm, TBC Trunnion box construction, max. šířka plášťů 2,6'' |
Zadní stavba | 120 mm |
Geometrie | univerzální |
Tlumič | Fox Nude Trunnion EVOL, Kashima, páčkou ze řídítek (TwinLoc) lze volit 3 režimy pružení/zdvihu: lockout/0 mm, traction/85 mm, descend/120 mm, regulace odskoku |
Vidlice | Fox 34 SC Float Factory FIT4, Kashima, vzduch/olej, zdvih 120 mm, páčkou ze řídítek TwinLoc lze volit 3 režimy pružení: firm, medium, open, regulace odskoku, kónický sloupek, pevná osa Boost 15x110mm |
Řadící páčky | Shimano XTR SL-M9100-I Rapidfire Plus, 2 způsoby odřazování, objímka Ispec EV |
Přehazovačka | Shimano XTR RD-M9100 SGS Shadow Plus, 12 rychlostí |
Kliky a převodníky | Shimano XTR FC-M9120-1B, Hollowtech 2, 32 zubů |
Středová osa | Shimano SM-BB94-41A, 41x92 mm |
Kazeta | Shimano XTr CS-M9100-12, 10-51 zubů |
Řetěz | Shimano CN-M9100 |
Brzdové páky | Shimano XTR M9100 Disc |
Brzdy | hydraulické kotoučové Shimano XTR M9100 Disc |
Kotouče | Shimano RT-MT900, průměr 180 mm vpředu i vzadu |
Hlavové složení | Syncros FL1.5 Drop in, 1,5 - 1 1/8'', průměr ložisek 42 a 52 mm |
Představec | Syncros FL1.5, alu slitina 2014, 1 1/8'', 31,8 mm, sklon 6°, integrovaná zátka a podložky |
Řídítka | Syncros FL1.0 Carbon T-Bar, přihnutí 9°, šířka 740 mm |
Gripy | Syncros Pro Lock-On |
Sedlovka | teleskopická Fox Transfer, Kashima, dálkové ovládání, 31,6 mm, zdvih 100 mm (S) a 125 mm (M, L a XL) |
Sedlo | Syncros XR1.5, titanové ližiny |
Přední náboj | DT Swiss X1675 Spline CL, osa Boost 15x110 mm, 28 děr |
Zadní náboj | DT Swiss X1675 Spline CL, osa Boost 12x148 mm, XD kazetové těleso, 28 děr |
Ráfky | DT Swiss X1675 Spline CL, 28 děr, šířka 25 mm, tubeless ready |
Dráty | DT Swiss X1675 Spline CL |
Pláště | Maxxis Rekon, 2,40'', kevlarová patka, 120 TPI, tubeless ready, EXO protection, směs 3C maxx Terra |
Hmotnost | 11,5 |
Výrobce | Scott |
SCOTT
V roce 1958 Ed Scott, talentovaný konstruktér a závodník na lyžích ze Sun Valley v Idahu, způsobil svými technickými inovacemi doslova převrat v lyžování. Jeho první vyrobené hůlky z hliníku nahradili dosud používaný bambus a ocel, čímž odstartoval fungování značky SCOTT v lyžařském odvětví. Od roku 1970 se začala firma zdokonalovat i v motokrosu, kde se představila s prvními speciálními motokrosovými brýlemi. Později přidala motokrosovou obuv, gripy a další doplňky.
Rok 1989 se stalnejzásadnějším díky inovaci v historii cyklistiky – vytvořil nový design aerodynamických řídítek.
Od roku 1991se spouští u firmy SCOTT výroba tlumení pro horská kola UNISHOCK. Scott se snaží zdokonalovat opravdu dál a dál. V roce 1995 je tu první karbonové kolo. Nezaostává ani v trendu elektrokol a roku 2011 uvádí na trh své první elektrokolo v úzké spolupráci s významným výrobcem elektroniky Bosch. Zásluhou vyspělých technologií posouvá SCOTT hranice možností integrace elektropohonu, modernizuje design.
Ve SCOTTU opravdu nezahálí a přichází v roce 2013 s novým systémem výměny zorníku u brýlí a získává několik vítězných ocenění.
Rok 2016 je pro SCOTT nejúspěšnější v historii značky. Na kolech SCOTT získávají Nino Schurter a Jenny Rissvedsová olympijské zlato a vítězství na Mistrovství světa v XCO ve svých kategoriích.
Tato značka se zdokonaluje i při výrobě přileb, lyží a také nezapomíná i na kolekci běžecké obuvi. Dále pak nezaostává ani v inovaci oblečení jak na lyže tak oblečení pro cyklisty.