Univerzální hliníkový trailový stroj Lapierre Zesty TR přináší unikátní spojení celoodpruženého XC stroje a enduro bajku. Kolo nabízí všem typům jezdců ideální geometrii, především díky vhodně zvoleným komponentům. Zesty TR je osazena lehkým a pevným hliníkovým rámem ze slitiny Supreme 5. Zesty TR byl vyvinut s pomocí profesionálních jezdců, jejichž zkušenosti se promítly do výsledné podoby tohoto výjimečného stroje.
Kategorie: | MTB FULLY |
---|---|
EAN: | 3660423356701 |
Materiál: | Hliník |
Rok: | 2021 |
Velikost kol: | 29 |
Rám: | ZESTY TR SUPREME 5 120mm travel (29'') PRESSFIT, BOOST, METRIC, THRU AXLE |
Vidlice: | SUNTOUR RAIDON32 RLR BOOST 120mm |
Přehazovačka: | SHIMANO DEORE 11Spd (M5100) |
Kliky: | SHIMANO DEORE FCM-5100 10/11 SPD 170mm/32T |
Středové složení: | SHIMANO BBMT800 Pressfit |
Kazeta: | Shimano DEORE CS- M5100 - 11 SPD 11-51T |
Řetěz: | SHIMANO DEORE M5100 11Spd |
Brzdy: | SHIMANO MT401 |
Řazení: | SHIMANO DEORE M5100 11Spd |
Hlavové složení: | FSA ORBIT ZERO STACK |
Řídítka: | LAPIERRE 6061DB 760MM, 15MM RISE, 31.8 BAR BORE |
Gripy: | LAPIERRE Single LOCK-ON by Herrmans |
Představec: | LAPIERRE ALLOY 0° 35MM (XS, S) |
Sedlovka: | LAPIERRE DROPPER by JD 80(S), 100(M), 130 (L, XL) |
Sedlo: | Selle Royal VIVO Women |
Přední náboj: | SHIMANO MT400, BOOST 15x110, CENTERLOCK, 32H |
Zadní náboj: | SHIMANO MT400, BOOST 12x148, CENTERLOCK, 32H |
Ráfky: | - / - |
Pedály: | NW-91K |
Zapletená kola: | - / - |
Kotouče: | SHIMANO SM-RT30 180/180MM |
Tlumič: | LAPIERRE AF2 AIR TRUNNION METRIC REBOUND & LOCKOUT (165*45) |
Zdvih přední: | 120 |
Zdvih zadní: | 120 |
Velikost: | 39/S(155-170cm) |
Pohlaví: | UniSex |
Model: | E220 |
Počet rychlostí: | 1x11 |
Hmotnost: | 15,5 kg |
Modifcode: | E220 |
Skupina: | JK |
Hmotnost netto: | 0 |
Značka: | LAPIERRE |
Náboje: | SHIMANO MT400, BOOST 15x110, CENTERLOCK, 32H / SHIMANO MT400, BOOST 12x148, CENTERLOCK, 32H |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...