Rám | ZESTY AM 27.5" ALLOY SUPREME 6 OST+ 150mm Rear Travel |
---|---|
Vidlice | ROCKSHOX YARI RC 27.5" SOLO AIR 150mm 15QR |
Tlumič | ROCKSHOX MONARCH RT 190x51mm DBHVI |
Přehazovačka | SHIMANO XT RD-M786 GSL 10-Speed |
Přesmykač | SHIMANO DEORE FD-M618 E-TYPE |
Řazení | SHIMANO DEORE SL-M610 2x10-Speed |
Brzda přední | SHIMANO HYDRAULIC DEORE BR-M506 BLACK, SHIMANO SM-RT56 180mm / 180mm |
Brzda zadní | SHIMANO HYDRAULIC DEORE BR-M506 BLACK, SHIMANO SM-RT56 180mm / 180mm |
Kliky | SHIMANO DEORE FC-M617 36x22 170mm (S) / 175mm (M, L, XL) |
Středové složení | SHIMANO SM-BB71-41A PRESSFIT |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5E ZS NO.57E + 8mm Top cap |
Pedály | FP-917 |
Kazeta | SHIMANO DEORE CS-HG501 11x36 10-Speed |
Řetěz | Shimano CN-HG54 10-Speed |
Říditka | LAPIERRE Nico Vouilloz Signature Alu6061 W: 760mm R: 15mm Ø: 31.8mm |
LAPIERRE Nico Vouilloz Signature Alu6061 W: 760mm R: 15mm O: 31.8mm | |
Představec | LAPIERRE Nico Vouilloz Alu6061 Ø: 31.8mm L: 55mm |
LAPIERRE Nico Vouilloz Alu6061 O: 31.8mm L: 55mm | |
Sedlová trubka | LAPIERRE YSP-12L DROPPER POST Ø: 31.6mm Travel: 125mm |
LAPIERRE YSP-12L DROPPER POST O: 31.6mm Travel: 125mm | |
Sedlo | SDG FLY MTN CRMO CUSTOM |
Gripy | LAPIERRE by HERRMANS DD34 BLACK |
Přední naba | FORMULA DC51 15QR 32H |
Zadní naba | FORMULA DHT142 32H BLACK 12x142mm + LAQR-12-E Thru Axle |
Ráfek přední | MAVIC EN427 FRONT / XM424 REAR 27.5" 32H |
Ráfek zadní | MAVIC EN427 FRONT / XM424 REAR 27.5" 32H |
Plášť přední | MICHELIN WILD ROCK'R2 LIGHT EDITION TUBELESS READY 27.5x2.35 |
Plášť zadní | MICHELIN WILD ROCK'R2 LIGHT EDITION TUBELESS READY 27.5x2.35 |
Počet rychlostí | 20 |
Velikost kol | 27.5 |
Hmotnost | 14,6 kg |
Zdvih přední | 150 mm |
Zdvih zadní | 150 mm |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...