Rok | 2018 |
---|---|
Rám | XR 29" FULL CARBON 100mm travel PRESSFIT, BOOST, METRIC, THRU AXLE |
Vidlice | ROCKSHOX SID RL 29" BOOST SOLO AIR100MM + ONELOC |
Tlumič | ROCKSHOX DELUXE RL REMOTE 190X40 DEBONAIR MM |
Přehazovačka | SRAM X01 EAGLE TYPE 2.1 CARBON 12s |
Řazení | SRAM GX EAGLE |
Brzdy | SRAM CENTERLINE 180mm / 160mm 6 BOLT TYPE |
Brzdové páky | SRAM LEVEL TL |
Kliky | SRAM X1 CARBON EAGLE DIRECT MOUNT BOOST XSYNC 32T 170mm(S), 175mm (M,L,XL) |
Středové složení | SRAM PRESS FIT MTB (89/91.5) |
Hlavové složení | FSA ORBIT 1.5E ZS NO.57ECF |
Pedály | FP917 |
Kazeta | SRAM XG 1275 12s 10-50T |
Řetěz | SRAM GX EAGLE WITH POWER LOCK |
Řídítka | RACEFACE NEXT CARBON W: 720mm O: 31.8mm |
Představec | LAPIERRE ST148A 7050 ALLOY 7° O: 31.8mm L: 60mm(S, M)/ 70mm (L, XL) |
Sedlovka | LAPIERRE ST66-TC CARBON O: 31.6mm L: 400mm |
Sedlo | FIZIK TUNDRA M5 |
Gripy | PRE FOAM GRIPS |
Plášť přední | MAXXIS ARDENT EXO T.R. 29x2.25 |
Plášť zadní | MAXXIS IKON EXO T.R. 29x2.20 |
Zapletená kola | MAVIC CROSSMAX ELITE 29'' 15x110/ 12x148 |
Počet rychlostí | 12 |
Velikost kol | 29 |
Hmotnost | 11,5 Kg |
Zdvih přední | 100 mm |
Zdvih zadní | 100 mm |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...