Vážení zákazníci, servis lyží UKONČEN !
Otevírací doba během Velikonoc - od 29.03. do 01.04.2024 ZAVŘENO !
Děkujeme za pochopení Váš Nevix
Už nikdy nebudete zdolávat náročné kopce, dlouhé závody ani průsmyky sami. Xelius SL vás podrží vždy, když to budete potřebovat, a pomůže vám najít vnitřní sílu ve chvíli, kdy chybí jen malý krůček k tomu, abyste to vzdali. Lapierre Xelius SL je aerodynamický, tuhý a zároveň velmi lehký závodní stroj. Vznikl za spolupráce s profesionálním silničním týmem FDJ. Ultralehký 100% karbonový rám vyniká tuhostí a stabilitou. Jedinečné napojení zadní stavby přímo do horní rámové trubky zvyšuje tuhost při zachování stejné hmotnosti i komfortu. Hledáte-li cenově dostupné závodní silniční kolo se špičkovým karbonovým rámem, je Lapierre Xelius výbornou volbou, které nebudete litovat.
Kategorie: | SILNIČNÍ / ROAD BIKES |
---|---|
Materiál: | Karbon |
Velikost kol: | 700x25 |
Rám: | XELIUS SL CARBON |
Vidlice: | XELIUS SL 100% CARBON |
Přehazovačka: | SHIMANO ULTEGRA Di2 RD-R8050GS, 11s ELECTRONIC SHIFT |
Kliky: | SHIMANO ULTEGRA FC-R8000, 50X34T 170mm(XS,S) 172.5mm(M), 175mm(L,XL, XXL) |
Kazeta: | SHIMANO ULTEGRA CS-R8000 11s 11-28T |
Řetěz: | SHIMANO HG601 |
Brzdy: | SHIMANO ULTEGRA BR-R8010 DIRECTMOUNT Front / BR-R8000 Rear |
Řazení: | SHIMANO ULTEGRA Di2 ST-R8050 ELECTRONIC SHIFT |
Hlavové složení: | FSA 1"1/8 - 1,5" Orbit C-40-ACB |
Řidítka: | LAPIERRE CARBON 40cm(XS,S) 42cm(M,L) 44cm(XL,XXL) with internal Di2 Junction |
Gripy: | LAPIERRE VEXGEL TAPE |
Představec: | LAPIERRE ALLOY AERO -8° 31,8mm 90mm(XS,S) 100mm(M) 110mm(L) 120mm(XL) 130mm (XXL) |
Sedlovka: | LAPIERRE CARBON LIGHT 27,2x350mm |
Sedlo: | FIZIK ANTARES EVO VERSUS |
Pláště: | CONTINENTAL GRAND PRIX 5000 Tubeless 700x25 |
Pedály: | VP-335 Clips&Strap |
Přesmykač: | SHIMANO ULTEGRA Di2 FD-R8050F, ELECTRONIC SHIFT |
Zapletená kola: | DT SWISS PR 1600 DICUT 21 |
Velikost: | XS |
Model: | Xelius |
Sekce: | Silniční kola |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...