Městské kolo Lapierre Urban je ideálním dopravním prostředkem ve městě, ale nezalekne se ani víkendových vyjížděk do přírody. Je vybaveno řadou praktických doplňků, které vám zpříjemní cestu. Výkonné osvětlení se postará o to, abyste byli vidět a zároveň jste měli dostatečný rozhled. Nechybí blatníky, zadní nosič ani stojan. Dojíždění do práce i do obchodu se stane opravdovým potěšením díky pevnému a lehkému hliníkovému rámu Supreme 4 a pohodlnému sedlu Selle Royal. Komfortní vzpřímená poloha umožňuje široký pohled na silnici. Díky sníženému rámu je nasedání i sesedání z kola velice snadné.
Kategorie: | CITY / CROSS / TREKKING |
---|---|
Materiál: | Hliník |
Velikost kol: | 700x47c |
Typ: | hardtail |
Rám: | URBAN SUPREME 4 ALLOY |
Vidlice: | SUNTOUR CR-7V 1 1/8" 50mm TRAVEL |
Přehazovačka: | SHIMANO NEXUS 7s |
Kliky: | PROWHEEL A38 38T ALLOY ARMS 170mm |
Kazeta: | SHIMANO 18T KSMGEAR18LU |
Řetěz: | S410 1/2"x 1/8" 7s |
Brzdy: | ALONGA V-BRAKE |
Řazení: | SHIMANO REVOSHIFT SL-C3000-7s |
Hlavové složení: | THREADED 1-1/8" SEMI-INTERGRATED |
Řidítka: | LAPIERRE TR3 STEEL W: 640mm R: 75mm BS:50° |
Gripy: | HERRMANS OXY DD29 90/120mm |
Představec: | LAPIERRE HS-C80 ALLOY Ø: 25.4mm E: 80mm L:150mm BS:30° |
Sedlovka: | SP-C242 ALLOY Ø: 30.4mm L: 350mm |
Sedlo: | SELLE ROYAL WAVE, ROYAL GEL |
Přední náboj: | PANASONIC NRH002 DYNAMO 32H |
Zadní náboj: | SHIMANO NEXUS 7s SGC30017R 32H |
Ráfky: | LAPIERRE DOUBLE WALL 32H 700c/622-21c |
Pláště: | IMPAC STREETPAC 700x47c 622-47 REFLEX |
Pedály: | XERAMA SP-822N |
Světlo: | AXA ECO LINE 15 LUX / AXA BLUELINE CARRIER MOUNT |
Zdvih zadní: | 50 mm |
Velikost: | S |
Model: | Urban |
Sekce: | Crossová, treková, městská kola |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...