Karbonový enduro stroj Lapierre Spicy se pyšní výbornou stabilitou a výjimečnými jízdními vlastnostmi nejen ve sjezdech. O pohodlí se celou dobu stará vidlice Öhlins RXF36 a tlumič Öhlins TTX22M. Na vývoji tohoto modelu se podíleli profesionální jezdci, zejména Nicolas Vouilloz, desetinásobný světový šampion ve sjezdu. Pokud milujete náročné traily stejně jako on, okořeňte si život a sáhněte po Spicy. Tohle kolo vás nezklame.
Lapierre Spicy CF 7.9 - celokarbonová full bike je ideální na enduro disciplíny je vždy zárukou velké zábavy!
Kategorie: | MTB FULLY |
---|---|
Rok: | 2021 |
Velikost kol: | 29 |
Rám: | SPICY FULL CARBON ULTIMATE 170mm travel (29'') PRESSFIT, BOOST, METRIC, THRU AXLE |
Vidlice: | Öhins RXF36 R TTX18 3 air 170mm 29'' Offset 44mm |
Přehazovačka: | SHIMANO K-RDM8100 XT SGS 12 Spd |
Kliky: | SHIMANO XT FC-M8120 165/32T (S), 170/32T (M, L), 175/32T (XL) |
Středové složení: | SHIMANO BBMT800 Pressfit |
Kazeta: | SHIMANO Deore 10-51T 12 Spd |
Řetěz: | SHIMANO SLX 1x12 |
Brzdy: | SHIMANO RT - MT800 (203/203) |
Hlavové složení: | FSA ORBIT ZERO STACK |
Řidítka: | LAPIERRE 6061DB 31.8 BAR BORE 760MM, 15MM RISE (S,M) 780MM, 30MM RIZE (L,XL) |
Gripy: | LAPIERRE Grips ''FIT'', (Size Small on S,M / Size Large on L,XL) |
Představec: | LAPIERRE FULL CNC ALLOY 0° 35MM (S) 40MM (M) 45MM (L/XL) |
Sedlovka: | JD DROPPER "RAD Travel adjust " 125(S), 150(M), 170 (L, XL) |
Sedlo: | LAPIERRE CRMO by Velo |
Pedály: | NW-91K |
Tlumič: | Öhlins - TTX22M coil shock TM - 205x65 TRUNION Spring rate: 297(S) 343(M) 388(L) 434(XL) |
Zdvih přední: | 170 |
Zdvih zadní: | 170 |
Velikost: | 40/S(150-170cm) |
Pohlaví: | UniSex |
Model: | E282LP |
Přední zapletená kola: | DT SWISS E1700 SPLINE 30c BOOST Tubeless ready (Centerlock - MICROSPLINE body) |
Zadná zapletená kola: | DT SWISS E1700 SPLINE 30c BOOST Tubeless ready (Centerlock - MICROSPLINE body) |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...