Karbonový enduro stroj Lapierre Spicy se pyšní výbornou stabilitou a výjimečnými jízdními vlastnostmi nejen ve sjezdech. O pohodlí se celou dobu stará vidlice FOX 38 Float Performance Boost a tlumič FOX DHX2 Performance. Na vývoji tohoto modelu se podíleli profesionální jezdci, zejména Nicolas Vouilloz, desetinásobný světový šampion ve sjezdu. Pokud milujete náročné traily stejně jako on, okořeňte si život a sáhněte po Spicy. Tohle kolo vás nezklame.
Kategorie: | MTB FULLY |
---|---|
Rok: | 2021 |
Velikost kol: | 29 |
Rám: | SPICY FULL CARBON ULTIMATE 170mm travel (29'') PRESSFIT, BOOST, METRIC, THRU AXLE |
Vidlice: | FOX 38 FLOAT PERFORMANCE BOOST 15x110 170MM (29) |
Přehazovačka: | SRAM GX LUNAR EAGLE 12SPD |
Kliky: | SRAM DESCENDANT 7K EAGLE BOOST148 DUB 12SPD. 165/32T (S), 170/32T (M, L), 175/32T (XL) |
Středové složení: | DUB PRESS FIT MTB 92 |
Kazeta: | SRAM PG1210 EAGLE 11-50 12SPD |
Řetěz: | SRAM NX EAGLE MATCHMAKER 12SPD |
Brzdy: | SRAM G2 R GLOSS BLACK (4pist) |
Hlavové složení: | FSA ORBIT ZERO STACK |
Řidítka: | LAPIERRE 6061DB 31.8 BAR BORE 760MM, 15MM RISE (S,M) 780MM, 30MM RIZE (L,XL) |
Gripy: | LAPIERRE Grips ''FIT'', (Size Small on S,M / Size Large on L,XL) |
Představec: | LAPIERREFULL CNC ALLOY 0° 35MM (S) 40MM (M) 45MM (L/XL) |
Sedlovka: | LAPIERRE DROPPER by JD 130mm(S), 150mm (M,L, XL) |
Sedlo: | LAPIERRE CRMO by Velo |
Přední náboj: | LAPIERRE BY FASTACE DF813 , BOOST 15x110, 32H |
Zadní náboj: | LAPIERRE BY FASTACE DR813, 4 SEALED BEARINGS, BOOST 12x148, 32H |
Pedály: | NW-91K |
Kotouče: | SRAM CENTERLINE ROUNDED 200/200 |
Tlumič: | FOX DHX2 PERFORMANCE Se 2pos Adjust TRUNNION Spring rate: 300(S) 350(M) 400(L) 450(XL) |
Zdvih přední: | 170 |
Zdvih zadní: | 170 |
Velikost: | 40/S(150-170cm) |
Pohlaví: | UniSex |
Model: | E281LP |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...