Hliníkový enduro stroj Lapierre Spicy s FIT konceptem se pyšní výbornou stabilitou a výjimečnými jízdními vlastnostmi nejen ve sjezdech. Fit koncept nabízí všem typům jezdců ideální geometrii, především díky vhodně zvoleným komponentům. V závislosti na velikosti rámu je zvolena adekvátní velikost kol, zdvihu rámu i teleskopické sedlovky. Spicy byla vyvinuta za pomoci profesionálních jezdců, zejména Nicolase Vouilloze, desetinásobného světového šampiona ve sjezdu. S enduro jízdním kolem Lapierre Spicy nesáhne žádný milovník náročných trailů vedle. Posuďte sami…
Kategorie: | MTB FULLY |
---|---|
Materiál: | Hliník |
Velikost kol: | 27,5" |
Typ: | fully |
Rám: | SPICY FIT SUPREME 6 170mm (27.5) travel PRESSFIT, BOOST, METRIC, THRU AXLE |
Vidlice: | FOX 36 FLOAT PERFORMANCE BOOST 15x110 170MM |
Přehazovačka: | SRAM SX Eagle 12SPD |
Kliky: | SRAM SX Eagle BOOST 12SPD 170/32T (S), 170/34T (M 27,5"), 170/32T (M 29"), 175/32T (L, XL) |
Kazeta: | SRAM SX Eagle 12SPD |
Řetěz: | SRAM SX Eagle |
Brzdy: | SRAM GUIDE T |
Řazení: | SRAM SX Eagle 12SPD |
Hlavové složení: | FSA ORBIT ZERO STACK + ANGLESET 0.5° |
Řidítka: | LP 6061DB 760MM (S), 780 (M, L, XL) 20MM RISE, 31.8 BAR BORE |
Gripy: | Lapierrre Grips "FIT" |
Představec: | LP FULL CNC 0° 35MM (S, M, L), 45MM (XL) |
Sedlovka: | LP DROPPER by JD 80(S), 100(M), 130 (L, XL) |
Sedlo: | Lapierre CRMO by Velo |
Přední náboj: | LAPIERRE BY FASTACE DF813 , BOOST 15x110, 32H |
Zadní náboj: | LAPIERRE BY FASTACE DR813, 4 SEALED BEARINGS, BOOST 12x148, 32H |
Ráfky: | MAVIC EX630 32H, TUBELESS READY |
Pláště: | FRONT : MAXXIS MINION DHF 27.5x2.50 WT 120 FOLD 3C MaxxTerra/EXO+/TR REAR : MINION DHR II 27.5x2.40 WT 120 FOLD 3C MaxxTerra/EXO+/TR |
Pedály: | NW 91K steel cage |
Kotouče: | SRAM CENTERLINE ROUNDED 200/200 |
Tlumič: | FOX VAN R shock |
Zdvih zadní: | 170 mm |
Velikost: | S |
Model: | Spicy |
Sekce: | Horská kola |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...