Ať už jste začátečníci nebo pokročilí jezdci, vychutnejte si výkon a pohodlí polotuhého hliníkového rámu posazeného na 29" kolech. Lapierre ProRace je postavený pro přesnost, efektivitu a rafinovanost. Bude vaším skvělým parťákem během pohodových vyjížděk i náročných jízd, kterých si můžete s tímto hardtailem užít dosyta. Jak se orientovat v modelové řadě Lapierre ProRace? 3.9, 3.9 W, 4.9... První číslo určuje model - čím je vyšší, tím našlapanější komponenty na kole najdete. Číslo za tečkou určuje velikost kol (9=29 palců). Pokud je za těmito čísly ještě písmeno W, jedná se o dámský model kola. Bližší specifikace modelu Lapierre ProRace 5.9 naleznete ve výpisu níže.
Kategorie: | MTB HARDTAIL |
---|---|
Rok: | 2021 |
Velikost kol: | 29 |
Rám: | PRORACE 29" SUPREME 5 ALLOY DISC, BOOST, PRESSFIT, THRU AXLE 12x148 INT BRAKE RR |
Vidlice: | FOX 32 RYTHM FLOAT 100mm BOOST + REMOTE |
Přehazovačka: | SHIMANO Deore XT 12spd |
Kliky: | SHIMANO DEORE FCM-511 170mm/32T (XS, S), 175mm/32T (M, L, XL) |
Středové složení: | Shimano PF MTB92 |
Kazeta: | Shimano Deore 12spd 10-51T (CSM6100) |
Řetěz: | SHIMANO DEORE 12spd |
Brzdy: | SHIMANO MT401 WITH J-KIT |
Hlavové složení: | FSA ORBIT 1.5Z SC NO.57SC |
Řidítka: | LAPIERRE 6061 TOP FLAT W: 720mm Ø: 31.8mm |
Gripy: | PRE FOAM GRIPS |
Představec: | LAPIERRE ALLOY 3D FORGED 7° Ø: 31.8mm L: 60mm(XS, S) / 70mm (M, L)/ 80mm (XL) |
Sedlovka: | LAPIERRE ALLOY FORGED Ø: 27.2mm L: 400mm |
Sedlo: | LAPIERRE by VELO |
Přední náboj: | SHIMANO MT400 |
Zadní náboj: | SHIMANO MT410 - Microspline |
Pedály: | NW 91K steel cage |
Kotouče: | SHIMANO SMRT30 180mm / 160mm CENTER LOCK |
Zdvih přední: | 100 |
Velikost: | 35/XS(<150cm) |
Pohlaví: | UniSex |
Model: | E143 |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...