Městské elektrokolo Lapierre Overvolt Urban s polointegrovanou baterií a spolehlivým středovým motorem Bosch je výborný dopravní prostředek po městě i cyklostezkách. Elektrokolo poskytuje komfortní vzpřímenou polohu se širokým pohledem na silnici. Díky sníženému rámu je nasedání i sesedání z kola velice snadné a pohodlné. Při jízdě si můžete vybrat požadovaný režim asistence. Snadno tak zdoláte i dlouhé kopce a po rovince si můžete šlápnout do pedálů třeba jen s minimální přípomocí. V základní výbavě najdete přední i zadní osvětlení, které je poháněno přímo z baterie. Na řidítkách je umístěn přehledný displej Bosch Purion zobrazující veškeré údaje o jízdě, včetně aktuálního dojezdu a stupně asistence.
Kategorie: | MTB HARDTAIL |
---|---|
Materiál: | Hliník |
Velikost kol: | 26"/28"/28" |
Typ: | hardtail |
Rám: | URBAN 3 BOSCH SEMI INTEGRATED / LB3WS8A |
Vidlice: | SRSUNTOUR NEX E25 D 63mm Travel |
Přehazovačka: | Shimano Tourney RD-TX800 8-speed |
Kliky: | Samox EC37A-F9-BNI 170mm |
Kazeta: | Shimano Altus HG31 8-speed, 11-34T |
Řetěz: | KMC X8, 119 Gl |
Brzdy: | Shimano MT200 |
Řazení: | Shimano SL-M315-8R, 8-speed |
Hlavové složení: | CH-9291NW |
Řidítka: | JD-TR28, 620mm |
Gripy: | Velo VLG-1752D2 |
Představec: | HL HS-C80 80mm |
Sedlovka: | Kalloy SP-DC1, 31,6 300mm |
Sedlo: | Selle Royal Wave Women |
Přední náboj: | Shimano TX505B |
Zadní náboj: | Shimano TX5058B |
Ráfky: | Ryde ZAC421, 32H |
Pláště: | Schwalbe Impac BigPac |
Pedály: | VP-856 |
Světlo: | Axa Compactline 20Lux / Axa Blueline Ebike 50 |
Kotouče: | Shimano SM-RT10, 160mm/160mm |
Motor: | Bosch Active Line, 300WH, Purion Display, Compact Charger 2A |
Velikost: | L |
Model: | Overvolt |
Sekce: | Elektrokola |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...