Vážení zákazníci, servis lyží UKONČEN !
Otevírací doba během Velikonoc - od 29.03. do 01.04.2024 ZAVŘENO !
Děkujeme za pochopení Váš Nevix
Rok | 2016 |
---|---|
Rám | Overvolt Trekking Disc 28" Alu6061 |
Vidlice | Suntour NEX-ED25 Disc 28" |
Přehazovačka | Shimano Alivio RD-T4000 SGS 9-Speed |
Řazení | Shimano Acera SL-M3000 9s |
Brzda přední | Shimano BR-M355 Hydraulic, kotouče SM-RT20 180/160 mm |
Brzda zadní | Shimano BR-M355 Hydraulic, kotouče SM-RT20 180/160 mm |
Kliky | FSA Metropolis 18T |
Hlavové složení | Tange Semiintegrované |
Pedály | FP-856 |
Kazeta | Shimano CS-HG20 11-34 11-Speed |
Řetěz | KMC 9-speed |
Řídítka | Lapierre Alu 640mm |
Představec | Satori 90mm |
Sedlovka | Satori Solo 27.2x350mm |
Sedlo | SELLE ROYAL HERTZ |
Gripy | Herrmans |
Přední naba | Shimano HB-RM33 36H |
Zadní naba | Shimano FH-RM33 36H |
Ráfek přední | MACH1 630 28" 36H |
Ráfek zadní | MACH1 630 28" 36H |
Plášť přední | Schwalbe Energizer K-Guard 700x35C |
Plášť zadní | Schwalbe Energizer K-Guard 700x35C |
Extra | motor Bosch Activ 25km/h, baterie Standard 400Wh, displej Intuvia, stojan Massload, zadní nosič Massload, blatníky SKS 45mm, kryt řetězu Curana, zámek ABUS 4960 Pro Tectic |
Počet rychlostí | 9 |
Hmotnost | 24,3 kg |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...