Trekingové elektrokolo Lapierre Overvolt Trekking se spolehlivým středovým motorem Bosch Performance Line a semi-integrovanou baterií se stane vaším bezpečným, pohodlným a skvěle ovladatelným dopravním prostředkem po městě i v jeho okolí. Při jízdě si můžete vybrat požadovaný režim asistence. Snadno tak zdoláte dlouhá stoupání a po rovince si můžete šlápnout do pedálů třeba jen s minimální přípomocí. Na řidítkách je umístěn přehledný displej Bosch Purion zobrazující veškeré údaje o jízdě, včetně aktuálního dojezdu a stupně asistence. Mezi komponenty, které najdete na modelu Overvolt Trekking, patří odpružená vidlice Suntour, hydraulické kotoučové brzdy Shimano a řazení s 9 převody. V základní výbavě již máte přední a zadní osvětlení, blatníky i zadní nosič.
Kategorie: | MTB HARDTAIL |
---|---|
Materiál: | Hliník |
Velikost kol: | 28" |
Typ: | hardtail |
Rám: | OV TREKKING BOSCH SEMI INTEGRATED / LB3GS8A |
Vidlice: | SRSUNTOUR NEX E25 D 63mm Travel |
Přehazovačka: | Shimano Alivio 9-speed, RD-M4000 |
Kliky: | Samox EC37A-F9-BNI 170mm |
Kazeta: | Shimano HG200, 9-speed, 11-36T |
Řetěz: | KMC E9S |
Brzdy: | Shimano MT200 |
Řazení: | Shimano Altus 9-speed, SL-M2010-9R |
Hlavové složení: | VP-J303PES |
Řidítka: | JD-MTB502A 640mm |
Gripy: | Velo VLG-1752D2 |
Představec: | HL TDS-C269-8 90mm |
Sedlovka: | Kalloy SP-DC1, 31,6 300mm |
Sedlo: | Selle Royal Wave |
Přední náboj: | Shimano TX505B |
Zadní náboj: | Shimano TX5058B |
Ráfky: | Ryde ZAC421, 32H |
Pláště: | Schwalbe Impac BigPac |
Pedály: | VP-856 |
Světlo: | Herrmans H-Black MR4 E / Axa Blueline Ebike 50 |
Kotouče: | Shimano SM-RT10, 180mm/160mm |
Zdvih zadní: | 63 mm |
Motor: | Bosch Performance Line, 500WH, Purion Display, Standard Charger 4A |
Velikost: | S |
Model: | Overvolt |
Sekce: | Elektrokola |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...