Lapierre Overvolt TR je celoodpružené MTB elektrokolo s předním zdvihem 130 mm a zadním 120 mm. Díky výkonnému motoru Yamaha se stane každý kopec hračkou. Lehký hliníkový rám ze slitiny Supreme 5 a odpružená vidlice Suntour vám budou dělat výbornou společnost na vašich cestách po cyklostezkách, v lese i na horách. Nemusíte se bát kořenů stromů ani kamenů, pláště jsou dostatečně široké, aby si hravě poradily s nerovným i náročnějším terénem. Během jízdy můžete měnit režimy asistence podle toho, jak velkou přípomoc zrovna budete potřebovat. Veškeré jízdní údaje jako jsou vzdálenost, rychlost, stav nabití baterie nebo stupeň asistence se zobrazují na dobře čitelném displeji.
Kategorie: | MTB FULLY |
---|---|
Materiál: | Hliník |
Velikost kol: | 27,5" |
Typ: | fully |
Rám: | OVERVOLT OST+ 120mm YAMAHA SUPREME 5 ALLOY BOOST |
Vidlice: | SUNTOUR XCR 34 AIR 27.5'' 15x110 SOLO AIR 130mm TRAVEL w/ BLACK STANCHIONS |
Přehazovačka: | SRAM SX Eagle 12 Spd |
Kliky: | LAPIERRE OVERVOLT YAMAHA JIS NARROW WIDE 34T 170mm |
Kazeta: | SRAM PG1210 Eagle 12 Spd 11-50T |
Řetěz: | SRAM SX Eagle |
Brzdy: | SHIMANO MT401 |
Řazení: | SRAM SX 12 Spd |
Hlavové složení: | FSA Orbit 1.5 ZS NO.57SC |
Řidítka: | LAPIERRE ALLOY 6061DB W: 740mm R: 15mm Ø: 31.8mm |
Gripy: | LAPIERRE DD34 Lock-on |
Představec: | LAPIERRE ALLOY 0° Ø: 31.8mm L: 50mm |
Sedlovka: | LAPIERRE DROPPER by JD Ø: 31.6mm TRAVEL 100mm(S) 130mm(M,L,XL) |
Sedlo: | LAPIERRE by VELO |
Přední náboj: | LP by FASTACE BOOST THRU AXLE |
Zadní náboj: | LP by FASTACE BOOST THRU AXLE |
Ráfky: | LAPIERRE eAM+ 32H 584-35c |
Pláště: | MAXXIS REKON 60 TPI EXO/TR 27.5x2.6 |
Pedály: | FPD NW-91K |
Kotouče: | SHIMANO RT30 203mm/ 180mm CENTERLOCK |
Tlumič: | LAPIERRE METRIC 190x45 MM |
Zdvih zadní: | 130 mm |
Motor: | YAMAHA PW-ST w/INTEGRATED 500Wh BATTERY LCD display |
Velikost: | S |
Model: | Overvolt |
Sekce: | Elektrokola |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...