Lapierre Overvolt AM 627i je nová e-mašina vhodná pro turistiku i náročné bikování po horách. Nový koncept rámu s integrovanou baterií dodává tomuto stroji nenápadnost. Základem je celoodpružený rám se zdvihy 160/160 mm, středový motor Shimano E8000 a kola 27,5+.
Středový motor Shimano Steps E8000 disponuje vysokým výkonem 250W a 70 Nm. Housenkovitá baterie integrovaná v rámu má kapacitu 500 Wh, díky které se dojezd kola obvykle pohybuje v rozmezí 90 až 180 km, v závislosti na zvoleném stupni asistence.
Na řídítkách je umístěn malý displej SC-E8000, který zobrazuje stav nabití baterie, zvolený jízdní režim, aktuální rychlost a několik dalších jízdních údajů.
Rám | OVERVOLT 160 mm STEPS INTEGRATED SUPREME 5 ALLOY BOOST |
---|---|
Vidlice | FOX 36 FLOAT 27.5 EBIKE PERFORMANCE SERIES, BOOST, 160 mm TRAVEL |
Tlumič | FOX FLOAT DPX2, 3POSITION LEVER, PERFORMANCE SERIES, 185x55 mm TRUNNION |
Přehazovačka | Sram NX 11s |
Řazení | Sram NX 11s |
Brzdy | SHIMANO MT500 hydraulické kotoučové |
Kliky | SHIMANO E8000 34T 170 mm + e13 TRS guide |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5 ZS NO.57SC |
Kazeta | SUNRACE MS8 11s 11-46T |
Řídítka | LAPIERRE 6061DB W: 760 mm R: 15 mm: 31.8 mm |
Představec | LAPIERRE ASM05 0°: 31.8 mm L: 35 mm (S), 45 mm |
Sedlovka | LAPIERRE DROPPER YSP15L 80mm travel (S), 100 mm (M), 125 mm (L,XL): 31.6 mm |
Sedlo | LAPIERRE by VELO |
Přední náboj | FORMULA DC711 15x110 BOOST 32H mm |
Zadní náboj | FORMULA DHT-1248 12x148 mm BOOST SHIMANO DRIVER 32H |
Ráfky | LAPIERRE DBX40 32H 584-35c |
Plášť přední | MAXXIS 27.5x2.8 HIGH ROLLER II 3C MAXTERRA |
Plášť zadní | MAXXIS 27.5x2.8 REKON+, Foldable 60TPI, EXO PROTECTION, TUBELESS READY |
Extra | Motor Shimano Steps E8000, Rámová baterie 500 Wh, Displej E8000 |
Počet rychlostí | 11 |
Velikost kol | 27.5 |
Zdvih přední | 160 mm |
Zdvih zadní | 160 mm |
Motor | Shimano |
Kapacita baterie | 500 Wh |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...