Novinka pro sezonu 2022 !!! Lapierre Overvolt HT 8.6 s pohonem Yamaha a baterií 630 Wh se nezalekne žádného terénu. Vzduchová vidlice a pohon 1 x 11 rychlostí s velkým rozsahem kazety 11-51 zubů. Tento model je dodávaný ve dvou rámových variantách. Klasický a snížený rám, který umožňuje pohodlný nástup se zachováním tuhosti.
EAN: | 3660423367417 |
---|---|
Materiál: | Hliník |
Rok: | 2022 |
Rám: | Overvolt Yamaha Supreme 5 alloy MIX |
Vidlice: | SR Suntour XCR 34 Air LO 15x110 27,5'' (S) 29'' (M & L) 120mm travel |
Přehazovačka: | Shimano Deore RD-M5100, 11-S Shadow + |
Kliky: | Lapierre Overvolt 170mm, 34T narrow wide |
Kazeta: | Shimano CS-M5100 11spd 11-51T |
Řetěz: | KMC e11 Sport Silver -black 11s |
Brzdy: | Shimano M4100 hydraulic brakes / - |
Řazení: | Shimano Deore M5100 11s |
Řídítka: | Lapierre Alloy 6061 DB, Width: 720mm, Rise: 15mm, Ø: 31.8mm |
Gripy: | Velo ergo Lock-on |
Představec: | Lapierre alloy, Ø: 31.8mm, L: 50mm |
Sedlovka: | Lapierre dropper, travel: 80mm (S), 100mm (M / L) |
Sedlo: | Selle Royal Vivo Sport Women ( 160mm) |
Ráfky: | Rodi Tryp 30 tubeless ready, 30-584 (S) 30-622 (M/L) 32H / Rodi Tryp 30 tubeless ready, 30-584 (S) 30-622 (M/L) 32H |
Pedály: | XLC by VP |
Zapletená kola: | - / - |
Zdvih přední: | 120 |
Zdvih zadní: | 0 |
Motor: | Yamaha PW-ST |
Počet rychlostí: | 0 |
Plášť přední: | WTB Ranger 2.6x27,5'' (S) 29'' (M & L) |
Plášť zadní: | WTB Ranger 2.6x27,5'' (S) 29'' (M & L) |
Baterie: | Intube battery 630Wh |
Displej: | Display A |
Modifcode: | LOENB |
Skupina: | EK |
Hmotnost netto: | 0 |
Značka: | LAPIERRE |
Náboje: | DA210, boost 15x110, 32H 6 center lock / DA210, 4 sealed bearings, boost 12x148, 32H center lock |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...