Oslav s námi 16. narozeniny a nakupuj bez DPH!
Otevírací doba během Velikonoc - od 29.03. do 01.04.2024 ZAVŘENO !
Rám | OVERVOLT YAMAHA SUPREME 5 ALLOY Boost |
---|---|
Vidlice | SUNTOUR XCR AIR LO 27,5 120MM |
Přehazovačka | SHIMANO DEORE SHADOW+ RD-M615GSL 10-SPEED |
Přesmykač | SHIMANO XT FD-M786 |
Řazení | SHIMANO DEORE SL-M610 2x10 SPEED |
Brzda přední | SHIMANO HYDRAULIC BR-M315, SHIMANO SM-RT66 180mm / 180mm 6 BOLT TYPE |
Brzda zadní | SHIMANO HYDRAULIC BR-M315, SHIMANO SM-RT66 180mm / 180mm 6 BOLT TYPE |
Kliky | FSA CK745 170mm + 32/44T RING |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5ZS SC NO.57SC1 + 8.2mm TOP CAP |
Pedály | FP-917 |
Kazeta | SHIMANO HG50 11x36 10-Speed |
Řetěz | Shimano HG54 10-Speed |
Řídítka | LAPIERRE HB-RB12L Alu6061 W: 740mm R: 15mm Ø: 31.8mm |
LAPIERRE HB-RB12L Alu6061 W: 740mm R: 15mm O: 31.8mm | |
Představec | LAPIERRE AS-M05 Ø: 31.8mm L: 55mm |
LAPIERRE AS-M05 O: 31.8mm L: 55mm | |
Sedlovka | LAPIERRE SP-DC1 Ø: 31.6mm 350mm |
LAPIERRE SP-DC1 O: 31.6mm 350mm | |
Sedlo | LAPIERRE OVERVOLT VL1205 |
Gripy | LAPIERRE by HERRMANS DD34 BLACK |
Přední naba | FORMULA DC20LW 32H |
Zadní naba | FORMULA DHT148S BOOST 12x148 32H + Thru Axle |
Ráfek přední | RODI READY 27.5x25c 32H (Ft) / 23c 32H (Rr) |
Ráfek zadní | RODI READY 27.5x25c 32H (Ft) / 23c 32H (Rr) |
Plášť přední | MICHELIN WILD ROCK'R2 LIGHT EDITION GUMX 27.5x2.35 TS TLReady |
Plášť zadní | MICHELIN WILD ROCK'R2 LIGHT EDITION GUMX 27.5x2.35 TS TLReady |
Extra | Motor YAMAHA 250W / 70Nm, max. 25km/h, baterie 400Wh |
Počet rychlostí | 20 |
Velikost kol | 27.5 |
Hmotnost | 21,7 kg |
Zdvih přední | 120 mm |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...