Oslav s námi 16. narozeniny a nakupuj bez DPH!
Otevírací doba během Velikonoc - od 29.03. do 01.04.2024 ZAVŘENO !
Lapierre Overvolt HT 500+ se řadí mezi sportovní MTB elektrokolo ideální pro rekreační jezdce všech věkových kategorií.
Díky výkonnému motoru Yamaha se stane každý kopec hračkou. Lehký hliníkový rám ze slitiny Supreme 5, osazen 27,5+" koly, vzduchovou vidlicí Suntour XCR a komponenty Shimano Deore s 1x10 převody. Středový motor Yamaha s výkonem 250W. Na výběr jsou 4 režimy asistence: ECO, Tour, eMTB, Turbo. Rámová baterie o kapacitě 400Wh nabízí průměrný dojezd kolem 90 km, maximálně až 120 km, podle zvoleného jízdního režimu. Veškeré jízdní údaje jako jsou vzdálenost, rychlost, stav nabití baterie, stupeň asistence nebo teplota se zobrazují na dobře čitelném LCD displeji s podsvícením.
Rám | OVERVOLT YAMAHA SUPREME 5 ALLOY BOOST | |
Vidlice | SRSUNTOUR XCR 34 AIR LO-R 15QLC32 110 mm 29/27.5+ 120 mm TRAVEL | |
Přehazovačka | SHIMANO DEORE RDM6000GS 10s SHADOW+ | |
Řazení | SHIMANO DEORE SLM6000 | |
Přední brzda | SHIMANO M315 | |
Zadní brzda | SHIMANO M315 | |
Kliky | LAPIERRE SAC39E WIDE NARROW 34T 170 mm | |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5 ZS NO.57SC | |
Kazeta | SHIMANO HG500 10s 11-42T | |
Řetěz | SHIMANO HG54 | |
Řídítka | LAPIERRE MTB479A W: 740 mm R: 15 mm: 31.8 mm | |
Představec | LAPIERRE ST123A 6°: 31.8 mm, 50 mm | |
Sedlovka | LAPIERRE SP37.1: 31.6 mm, 350 mm | |
Sedlo | LAPIERRE by VELO | |
Gripy | VELO | |
Přední náboj | FORMULA DC511 15x110 mm BOOST 32H | |
Zadní náboj | SHIMANO M315 |
Plášť přední | MAXXIS 27.5x2.80 Rekon+ M349 Foldable 60TPI EXO PROTECTION TUBELESS READY | |
Plášť zadní | MAXXIS 27.5x2.80 Rekon+ M349 Foldable 60TPI EXO PROTECTION TUBELESS READY | |
Hmotnost | 21.5 kg | |
Zdvih přední | 120 mm | |
Kategorie | Horská kola | |
Materiál | Hliník | |
Model | Overvolt HT | |
Motor | YAMAHA PW 400Wh LCD DISPLAY | |
Rozměr kol | 27.5+" | |
Typ | hardtail | |
Značka motoru | YAMAHA |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...