Oslav s námi 16. narozeniny a nakupuj bez DPH!
Otevírací doba během Velikonoc - od 29.03. do 01.04.2024 ZAVŘENO !
Lapierre Overvolt HT patří mezi sportovní MTB elektrokola, která jsou skvělou volbou pro rekreační jezdce všech věkových kategorií. Díky výkonnému motoru Yamaha se stane každý kopec hračkou. Lehký hliníkový rám ze slitiny Supreme 5, odpružená vidlice Suntour a 120mm zdvih vám budou dělat výbornou společnost na vašich cestách po cyklostezkách, v lese i na horách. Nemusíte se bát kořenů stromů ani kamenů, pláště jsou dostatečně široké, aby si hravě poradily s nerovným i náročnějším terénem. Během jízdy můžete měnit režimy asistence podle toho, jak velkou přípomoc zrovna budete potřebovat. Veškeré jízdní údaje jako jsou vzdálenost, rychlost, stav nabití baterie nebo stupeň asistence se zobrazují na dobře čitelném displeji.
Kategorie: | MTB FULLY |
---|---|
Materiál: | Hliník |
Velikost kol: | 27,5" |
Typ: | fully |
Rám: | OVERVOLT YAMAHA SUPREME 5 ALLOY BOOST |
Vidlice: | SR SUNTOUR XCM 34 COIL LO-R 15AH THRU AXLE 110MM 27.5'' 120mm TRAVEL |
Přehazovačka: | SHIMANO ACERA RDM3000GS 9s SHADOW |
Kliky: | LAPIERRE OVERVOLT YAMAHA WIDE NARROW 32T 170mm |
Kazeta: | SUNRACE CSM090 9s 11-36T |
Řetěz: | KMC 9 Spd X9 |
Brzdy: | SHIMANO MT200 |
Řazení: | SHIMANO ALTUS SLM2010 9s |
Hlavové složení: | VP-J303 1.5 H:19,6mm |
Řidítka: | LAPIERRE ALLOY 6061 W: 680mm R: 25mm Ø: 31.8mm |
Gripy: | VELO LOCK-ON |
Představec: | LAPIERRE ALLOY 0° Ø: 31.8mm L: 45mm |
Sedlovka: | LAPIERRE ALLOY Ø: 31.6mm L: 350mm |
Sedlo: | XLC by DDK for Women |
Přední náboj: | SHIMANO MT400 BOOST THRU AXLE |
Zadní náboj: | SHIMANO MT400 BOOST THRU AXLE |
Ráfky: | LAPIERRE eAM+ 32H 584-35c |
Pláště: | SCHWALBE SMART SAM K-GUARD 27.5x2.6 |
Pedály: | NW 91K steel cage |
Kotouče: | SHIMANO SMRT10 180mm/ 180mm CENTERLOCK |
Zdvih zadní: | 120 mm |
Motor: | YAMAHA PW-SE for Intube 400Wh LCD DISPLAY |
Velikost: | S |
Model: | Overvolt |
Sekce: | Elektrokola |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...