Lapierre Overvolt Eden Park je stylové elektrokolo, které vzniklo ve spolupráci se známou značkou v ragby a oživuje kouzlo e-biků. Pohon kola tvoří klasický středový motor Bosch Performance a převodovka NuVinci ukrytá v zadním náboji. Spolehlivý středový motor Bosch Performance disponuje výkonem 250W a 60 Nm. Na řidítkách je umístěn přehledný displej Bosch Intuvia zobrazující veškeré údaje o jízdě, včetně aktuálního dojezdu a stupně asistence. Rámová baterie má kapacitu 500Wh / 14Ah, díky které se dojezd kola obvykle pohybuje v rozmezí 90 až 215 km, v závislosti na zvoleném stupni asistence.
Rám | OVERVOLT SHAPER DISC EDEN PARK SUPREME 5 ALLOY |
---|---|
Vidlice | URBAN SHAPER DISC EDEN PARK RIGID ALLOY |
Řazení | NUVINCI N380B-C8S |
Brzda přední | SHIMANO DEORE BRM615 BLACK - SHIMANO SLX SMRT66 180mm 6-BOLT YPE |
Brzda zadní | SHIMANO DEORE BRM615 BLACK - SHIMANO SLX SMRT66 160mm 6-BOLT YPE |
Kliky | FSA METROPOLIS 170mm 17T FSA Ring |
Hlavové složení | FSA ORBIT 1.5ZS NO.57SC-1 + 26.2mm Top Cap |
Kazeta | tNUVINCI N380 COG 19T |
Řídítka | LAPIERRE MTB-AL-152BT-FOV W: 660mm Ø: 31.8mm |
LAPIERRE MTB-AL-152BT-FOV W: 660mm O: 31.8mm | |
Představec | SATORI ADJUSTABLE AS7AD 12° Ø: 25.4mm L: 80mm (S, M, L) / 100mm (XL) |
SATORI ADJUSTABLE AS7AD 12° O: 25.4mm L: 80mm (S, M, L) / 100mm (XL) | |
Sedlovka | SATORI HARMONY LT2-OV Ø: 31.6mm L: 350mm |
SATORI HARMONY LT2-OV O: 31.6mm L: 350mm | |
Sedlo | GYES GS-06 Cr-mo EDEN PARK |
Plášť přední | Schwalbe Durano E RaceGuard 700x38C |
Plášť zadní | Schwalbe Durano E RaceGuard 700x38C |
Zapletená kola | MACH1 560 Disc 36H - SHIMANO DEORE AHBM525AAL 36H - NUVINCI N380 CVP 36H |
Extra | Motor Bosch Performance 250W / 60Nm, baterie Bosch Power Pack 500Wh, displej Intuvia |
Hmotnost | 22,4 kg |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...