Rám | OVERVOLT CROSS DISC SUPREME 5 ALLOY 28’’ |
---|---|
Vidlice | SUNTOUR NEX-ED25DS 700C |
Přehazovačka | SHIMANO RD-M370 ALTUS 9-Speed |
Řazení | SHIMANO ALTUS SL-M370 9-SPEED |
Brzda přední | SHIMANO M315 - SHIMANO SMRT10 180mm center lock |
Brzda zadní | SHIMANO M315 - SHIMANO SMRT 10 160mm center lock |
Kliky | FSA VERO 170mm 36T |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5 ZS NO.57SC |
Kazeta | SHIMANO HG20 9-Speed 11x34 |
Řídítka | MTB-AL-152BT-FOV 31.8x660mm R:20mm |
Představec | TDS-D602-8-FOV 17° |
Sedlo | SELLE ROYAL SHADOW Royal Gel |
Gripy | LAPIERRE |
Přední naba | SHIMANO HBTX505 ALTUS |
Zadní naba | SHIMANO FHTX505 ALTUS |
Ráfek přední | MACH1 630 Disc 36H |
Ráfek zadní | MACH1 630 Disc 36H |
Plášť přední | KENDA SMALL BLOCK 8 29x1.90 |
Plášť zadní | KENDA SMALL BLOCK 8 29x1.90 |
Extra | Motor YAMAHA 250W / 70Nm, max. 25km/h, baterie 400Wh |
Počet rychlostí | 9 |
Hmotnost | 22,1 kg |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...