Rám | OVERVOLT BOSCH SUSPENDED CARBON 140mm Rear Travel Boost |
---|---|
Vidlice | ROCKSHOX PIKE RC 27+ BOOST 15x110 150MM |
Tlumič | ROCKSHOX DELUXE RT 210x51mm |
Přehazovačka | SRAM NX 11-SPEED BLACK |
Řazení | SRAM NX BLACK 11-SPEED |
Brzda přední | SRAM HYDRAULIC GUIDE RE BLACK, SRAM CENTERLINE 200mm 6 BOLT TYPE |
Brzda zadní | SRAM HYDRAULIC GUIDE RE BLACK, SRAM CENTERLINE 200mm 6 BOLT TYPE |
Kliky | FSA CK745 170mm 14T + BOOST KIT |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5ZS SC NO.57SC + 8.2mm TOP CAP |
Pedály | FP-917 |
Kazeta | SRAM PG1130 11x42 11-Speed |
Řetěz | SRAM PC1110 11-SPEED |
Řídítka | LAPIERRE Nico Vouilloz Signature Alu6061 W: 760mm R: 15mm Ø: 31.8mm |
LAPIERRE Nico Vouilloz Signature Alu6061 W: 760mm R: 15mm O: 31.8mm | |
Představec | LAPIERRE Nico Vouilloz Signature CNC Ø: 31.8mm L: 45mm |
LAPIERRE Nico Vouilloz Signature CNC O: 31.8mm L: 45mm | |
Sedlovka | LAPIERRE DROPPER POST Ø: 31.6mm 100MM (S), 125MM (M), 150MM (L) |
LAPIERRE DROPPER POST O: 31.6mm 100MM (S), 125MM (M), 150MM (L) | |
Sedlo | LAPIERRE OVERVOLT VL1205 |
Gripy | LAPIERRE by HERRMANS DD34 BLACK |
Přední naba | FORMULA DC711 BOOST 15x110 32H |
Zadní naba | FORMULA DHT148S BOOST 12x148 32H + Thru Axle |
Ráfek přední | MAVIC EX630 27.5x30c 32H (Ft) / EN627 27c 32H (Rr) |
Ráfek zadní | MAVIC EX630 27.5x30c 32H (Ft) / EN627 27c 32H (Rr) |
Plášť přední | MICHELIN WILD ROCK'R2 LIGHT EDITION GUMX 27.5x2.35 TS TLReady |
Plášť zadní | MICHELIN WILD ROCK'R2 LIGHT EDITION GUMX 27.5x2.35 TS TLReady |
Extra | Motor Bosch Performance CX 250W / 75-80Nm, baterie Bosch Power Pack 500Wh, displej Intuvia |
Počet rychlostí | 11 |
Velikost kol | 27.5 |
Hmotnost | 22,9 kg |
Zdvih přední | 150 mm |
Zdvih zadní | 140 mm |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...