Rám | OVERVOLT OST+ 150 mm INTEGRATED YAMAHA SUPREME 5 ALLOY |
---|---|
Vidlice | ROCKSHOX SEKTOR RL BOOST 15x110 mm 29" 150 mm TRAVEL |
Tlumič | LAPIERRE AIR 210x47,5 |
Přehazovačka | Sram NX 11s |
Řazení | Sram NX 11s |
Brzdy | SHIMANO MT400, kotouče RT64 203 mm/203 mm |
Kliky | LAPIERRE OVERVOLT YAMAHA JIS NARROW WIDE 34T 170 mm |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5 ZS NO.57SC |
Kazeta | SUNRACE MS8 11-46T |
Řetěz | SRAM PC1110 POWERLOCK |
Řídítka | LAPIERRE ALLOY 6061DB W: 760 mm R: 15 mm O: 31.8 mm |
Představec | LAPIERRE ALLOY O: 31.8 mm L: 35 mm (S, M), 45 mm (L, XL) |
Sedlovka | LAPIERRE DROPPER by JD 125 mm travel (100 m on S) O: 31.6 mm L: 350 mm |
Sedlo | LAPIERRE by VELO |
Gripy | LAPIERRE DD34 LOCK ON |
Přední náboj | SHIMANO MT400 15x110 BOOST 32H |
Zadní náboj | SHIMANO MT400 12x148 BOOST SHIMANO DRIVER 32H |
Ráfky | LAPIERRE e-AM+ 32H 584-35c |
Pláště | MICHELIN WILD AM PERFORMANCE 27.5x2.8 |
Extra | Motor YAMAHA PW-SE, Baterie INTUBE 500 Wh, displej LCD |
Počet rychlostí | 11 |
Velikost kol | 27.5 |
Hmotnost | 23,5 kg |
Zdvih přední | 150 mm |
Zdvih zadní | 150 mm |
Motor | Yamaha |
Kapacita baterie | 500 Wh |
Výrobce | Lapierre |
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...